پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با حضور مدیرعامل و قائم مقام شرکت آزادراه تهران – شمال برگزار شد. فرماندار چالوس در این جلسه با تقدیر از تلاش‌هایی که برای ساخت قطعه چهارم آزادراه صورت گرفت گفت:
شعارسال: مدت طولانی از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث آزادراه تهران شمال می‌گذرد، در حالی‌که قرار بود این پروژه بزرگ و ملی طی پنج‌سال به پایان برسد، اما در این مسیر مشکلات و موانعی قرار گرفت و منجر به متوقف شدن پروژه گردید.

محمدناصر زندی اراده دولت تدبیر و جدیت در عملیات احداث دیگر قطعات این پروژه را ستودنی دانست و افزود: با توجه به همت و جدیتی که در احداث قطعه یک وجود دارد پیش بینی می شود این قطعه سال آینده به بهره‌برداری برسد. خروجی این پروژه در چالوس است و قطعا منفعت آن به همه مردم غرب استان می رسد.

وی با اشاره به مشکلات جاده چالوس و معضلات ناشی از آن گفت: ترافیک و یک طرفه شدن یکی از مهمترین مشکلاتی است که همواره در این محور با آن مواجه بوده ایم. همچنان که زندگی بخش اعظمی از مردم شهرستان که در بخش مرزن آباد هستند دچار اختلال می شود.

وی در ادامه با اشاره به توقف هشت‌ساعته مسافران در تعطیلات عید فطر در این محور و عدم امکان خمات‌رسانی در این محور اظهارداشت: با توجه به حجم سنگین خودروها در این محور می طلبد تا جاده برای دسترسی به غرب و مرکز استان احداث شود.

زندی تخصیص اعتبار زیاد و چشمگیر دولت به این پروژه را نشان دهنده اهمیت آن دانست و گفت: قطعات کوتاه تردد را برای هموطنان مشکل می‌کند،امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری کامل این پروژه باشیم و به همین ترتیب قطعه کوچک که به نوعی تهدید محسوب می شود به فرصت تبدیل گردد.

فرماندار چالوس همچنین با تاکید بر در نظر گرفتن مسائل اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در آزادراه گفت: ما نیز در حوزه استحفاظی شهرستان همگام با دیگر مسوولان از هیچ کمکی فروگذار نکرده و تلاش می‌کنیم تا بسترهای لازم را برای ادامه این پروژه سنگین و مهم فراهم سازیم.

*هشتاد درصد مسیر آزادراه تهران شمال را تونل تشکیل می دهد

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال نیز در این جلسه گفت: 80 درصد مسیر آزادراه تهران شمال را تونل تشکیل می دهد.مهندس اعتمادی با بیان اینکه تعداد تونل‌های این مسیر به 151 تونل می‌رسد افزود: طول تونل‌ها 89 کیلومتر بوده و علاوه بر آن تعداد پل‌های بزرگ نیز به 74 پل با طول 11 کیلومتر است.

وی با اشاره به تملک 95 واحد در مسیر اظهارداشت: برای منطقه 2 و تونل البرز احتمال دارد از پیمانکار ایرانی استفاده کنیم، اما فراخوان بین‌المللی داده شد.مدیر‌عامل شرکت آزادراه تهران-شمال در ادامه با اختصاص 500 میلیارد تومان از سوی بنیاد برای این پروژه گفت: قطعه سه آزادراه با توجه به طول مسیر 47 کیلومتری و سخت بودن آن ه سرمایه‌گذار خارجی با اعتبار 4500 میلیارد تومان نیاز دارد.

اعتمادی از بهره‌برداری از قطعه 2 در طول مدت 2.5 سال پس از شروع پروژه خبر داد و افزود: در مجموع مسیر آزادراه تهران-شمال به طول 121 کیلومتر است که 80 درصد آن را تونل تشکیل می دهد.وی کاهش نرخ عوارض برای بومیان در منطقه چهار آزادراه را از کارهای بزرگ در کشور دانست و افزود: در حال حاضربا استفاده از بیش از 2800 نیروی انسانی و بهره گیری از 800 دستگاه ماشین‌آلات و پنج مشاور داخلی و خارجی در حال ساخت این پروژه هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مرزن نیوز، تاریخ انتشار: دوشنبه 28 تیر 1395، کد خبر: 2338، www.marzannews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
راستی این بنده خداها در زمان یکطرفه شدن جاده، چکار می کنند؟ اگر مسئله حادی بوجود بیاد چظور می تونن مشکلات خودشون رو حل کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین