پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
سرپرست بازارچه های مرزی خراسان جنوبی از افزایش ۴۰ درصدی صادرات بازارچه مرزی ماهیرود طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

شعار سال: محمدرضا فخر اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال در مجموع بالغ بر یک میلیون و ۲۶ هزار و ۱۱۳ تن کالا از بازارچه مرزی ماهیرود به کشور افغانستان صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.

وی، ارزش ریالی این کالاها را ۱۹۱ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۹۳۶ دلار عنوان کرد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

سرپرست بازارچه های مرزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع صادرات بازارچه طی این مدت بالغ بر ۱۶۹ هزار و ۸۲۰ تن صادرات خود استان بوده است، عنوان داشت: ارزش ریالی این کالاها بالغ بر ۳۰ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۷۱۰ دلار براورد شده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

فخر همچنین میزان صادرات ماده ۱۱۶ بازارچه را ۸۵۶ هزار و ۲۹۳ تن اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی این کالاها نیز ۱۶۰ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۱۲۶ دلار بوده که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی، عمده کالاهای صادراتی بازارچه طی این مدت را مصالح ساختمانی از جمله کاشی، سرامیک، اهن آلات، سیمان و میل گرد و مواد غذایی برشمرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 4107547: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین