پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
ما تنها یک خواسته از وزیرکشور داریم و آن احداث بازارچه مرزی است که اگر این خواسته محقق شود سبب اشتغال‌زایی ۲ تا ۳ هزار نفر می‌شود.

شعار سال: فرماندار شادگان گفت: ما تنها یک خواسته از وزیرکشور داریم و آن احداث بازارچه مرزی است که اگر این خواسته محقق شود سبب اشتغال‌زایی ۲ تا ۳ هزار نفر می‌شود.

احمد جعفری‌نسب امروز در همایش اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر کشور اظهار داشت: پذیرایی نزدیک 300 هزار نفر میهمان نوروزی، توسعه بیمارستان، توسعه طرح‌های اجرایی تحولاتی است که در شادگان صورت گرفته است.

وی افزود: بندر شادگان در 2 سال گذشته اشتغال‌زایی خوبی داشت و امروز نیز موضوع تجاری شدن این گمرک هست که سبب اشتغال‌زایی می‌شود و این تحول خوبی است.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه 54 بازارچه مرزی در کشور مصوب است که تنها 30 بازارچه فعال است، گفت: ما تنها یک خواسته از وزیر داریم و آن احداث بازارچه مرزی است بازارچه مرزی در شادگان موجب اشتغال‌زایی 2 تا 3 هزار نفر می‌شود.

وی عنوان کرد: احداث بازارچه مرزی در حقیقت بازارچه ساماند‌های کالاهای مرزی است و می‌تواند بازارچه اشتغال‌زایی و بازارچه صنایع کوچک را ایجاد کند که در نتیجه مشکل بیکاری این شهرستان را برطرف می‌کند.

جعفری‌نسب بیان کرد: منظور از بازارچه مرزی تنها واردات کالا نیست بلکه بیشتر صادارات مدنظر است زمانی که به شیوه صحیح اجرا شود اقتصاد مقاومتی نیز حاصل می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خوز نیوز، تاریخ 24 فروردین 96، کد مطلب: 144879: www.khouznews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین