پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهری سمنان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سمنانی "بازارچه مهر ولایت" فردا بصورت غیر رسمی افتتاح می شود.

شعار سال: الیاس افضلی مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهری سمنان با اشاره به افتتاح غیر رسمی بازارچه ولایت، گفت: به منظور شناسایی اشکالات احتمالی در این مجموعه، فردا به صورت ابتدایی از این مجموعه بهره برداری می شود و صنوف در آن مستقر می شوند.

وی افزود: بهره برداری نهایی از مجموعه " بازارچه مهر ولایت سمنان" بعد از مستقر شدن کامل صنوف در یکی از مناسبت های رسمی انجام می شود.

افضلی اظهار کرد: احداث این مجموعه بر اساس قرداد مابین شهرداری و جمعیت هلال احمر استان سمنان و به منظور احیای مجموعه ورزشی ولایت و تامین اقلام مورد نیاز شهروندان و ورزشکاران، در این منطقه صورت گرفته است.

مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهری سمنان گفت: در مجموعه ی 600 متری "بازار چه مهر ولایت سمنان" صنوفی از قبیل گوشت، نان، مرغ، سبزیجات و... جهت پوشش کمبودهای منطقه، دسترسی بهتر و آسانتر مردم و جلوگیری از سفرهای بی مورد شهری مستقر می شوند.

وی در خصوص قیمت های مشخص شده برای ارائه مایحتاج مردم در این بازارچه گفت: قیمت گذاری کالاها در این مجموعه با تخفیف ویژه انجام می شود تا جذابیت لازم برای رغبت شهروندان فراهم شود.

افضلی با بیان اینکه احداث" بازارچه مهر ولایت سمنان" 500 میلیون تومان هزینه داشته است، اظهار کرد: بازارچه دیگری با این مشخصات در میدان امام علی(ع) سمنان در حال ساخت است که به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبربان، تاریخ انتشار 8 آذر 96، کد مطلب: -، www.khabarban.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین