پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید حلقه‌هایی که سبب افزایش قیمت گوشت در کرمانشاه شده اند حذف شود گفت: مبالغ دریافتی از قصابان در کشتارگاه بیستون شهرداری کرمانشاه غیرمنطقی و بالا است.
شعار سال: مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید حلقه‌هایی که سبب افزایش قیمت گوشت در کرمانشاه شده اند حذف شود گفت: مبالغ دریافتی از قصابان در کشتارگاه بیستون شهرداری کرمانشاه غیرمنطقی و بالا است.
نادر پرور با اشاره به اینکه زنجیره تأمین گوشت از دامداری تا کشتارگاه باید به صورت عملی و نه‌تنها روی کاغذ ساماندهی نشده است اظهارداشت: سال‌ها گفته می‌شود شهرداری باید کشتارگاه بیستون را به بخش خصوصی واگذار کند و البته تا زمانی که چتر حمایتی دولت روی این کشتارگاه است باید گوشت با قیمت پایینتر عرضه شود.

وی با بیان اینکه چهار میدان دام رسمی و مجاز در استان وجود دارد عنوان کرد: در کشتارگاه شهرداری کرمانشاه که از اعتبارات دولتی در آن بیشترین هزینه می‌شود باید حلقه‌هایی که سبب افزایش قیمت گوشت بهداشتی شده‌اند، حذف شود.

پرور با اشاره به اینکه مبالغی که کشتارگاه شهرداری کرمانشاه دریافت می‌کند غیرمنطقی است گفت: انتظار می‌رود کشتارگاه بیستون شهرداری که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کند برخی از هزینه‌ها از جمله عوارض را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه بخش سلاخ‌های کشتارگاه بیستون به دلیل اینکه کارکنان آن از شهرداری نیستند به صورت سنتی کار می‌کند افزود: سایر مراحل روی خط و به صورت صنعتی انجام می‌شود و پیش‌سرد وجود دارد و در نهایت با مهر و تأییدیه دامپزشکی عرضه می‌شود.

پرور با اشاره به اینکه گوشتی که صادر می‌شود گرم است عنوان کرد: گوشت نباید به صورت گوسفند زنده صادر و باید فراوری شود که در آینده ارزش افزوده بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه گوشت وارد شده باکیفیت است و روزی 150 تن به کشور وارد می شود افزود: امسال مقدار بسیار کمی گوشت از استان صادر شده و در مقایسه با سال‌های گذشته نیست اما باید بتوانیم معادل صادرات واردات انجام دهیم که مشکلی در تنظیم بازار ایجاد نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397، کدخبر: 1740316 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین