پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
محسن دارابی گفت: ۱۱ معدن غیرفعال استان با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون فعال شده است.

شعار سال:محسن دارابی روز دوشنبه افزود: این معادن شامل مرمریت، فلدسپات، سنگ لاشه، سیلیس و بیتومین است که استخراج سالانه آن‌ها ۳۵۰ هزار تن برآورد می شود.

وی اظهارداشت: این معادن که در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، سنقروکلیایی، هرسین، پاوه، صحنه و گیلانغرب قرار دارد، برای ۶۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردند.

رییس سازمان صمت کرمانشاه گفت: امسال برای فعال سازی ۲۰ معدن در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم که تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.

دارابی، احیا واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: ۱۴۴ واحد صنعتی و معدنی استان با سرمایه‌گذاری بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال امسال احیا می‌شود.

وی افزود: برای احیا و تقویت این واحدها ۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاران هزینه می کنند و بیش از هزار و ۵۷۹ میلیارد تسهیلات ریالی و ۱۶۰ میلیون یورو پرداخت و تامین می‌شود.

رییس سازمان صمت کرمانشاه عنوان کرد: با این حجم از سرمایه گذاری در مجموع برای سه هزار و ۱۷۹ نفر اشتغال جدید ایجاد و شغل ۶ هزار و ۲۴۲ نفر تثبیت می شود.

به گفته دارابی، با احیا این واحدها ۳.۷ میلیون تن ظرفیت تولید استان تثبیت و ۱۰ میلیون تن دیگر به این ظرفیت افزوده می‌شود.

وی برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در احیا واحدهای تولیدی را بسیار موثر دانست و گفت: سال گذشته ۱۱۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که از هزار و ۳۸۵ مصوبه بیش از ۷۹ درصد آن عملیاتی شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع تولید تنها مربوط به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیست، بلکه علاوه بر بررسی و رفع موانع بنگاه های تولیدی، به مشکلات و موانع در حوزه های معدن، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی نیز رسیدگی می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 15 تیر 1399، کد خبر:115237،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اميدوارم حداقل با اين فعال شدن ها مهندسين امر در اين حوزه بتونن يه كسب در امدي داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین