پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
در سایه غفلت مسئولین مردم روستاهای دهستان نرگسان بخش جبالبارزجنوبی از ساده ترین امکانات اولیه زندگی آب ، راه روستای ، خطوط ارتباطی تلفن همراه و …. محروم هستند.

شعار سال: نبود آب آشامیدنی سالم در روستاهای دهستان نرگسان از جمله تیدران ، تیغ سیاه و.. زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است و باعث شده است بیشتر این روستاها خالی از سکنه شوند.

یکی از اهالی روستای تیدران دهستان نرگسان گفت: نبود امکانات آب و برق و جاده باعث شده است بسیاری از اهالی روستا به سمت شهر مهاجرت نمایند.

وی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هفته قبل از انتخابات اکیپی از مسئولین به روستای ما آمدند و قول دادند مشکل آب و جاده این روستا را حل نمایند اما با رأی نیاوردن کاندید مورد نظرشان به قولشان عمل نکردند و این روستا را به فراموشی سپردند.

گفتنی است با مراجعات پی در پی مردم ، از سوی مسئولین هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و مردم این روستاها راه روستای ، برق و آب آشامیدنی ندارند و باید چندین کیلومتر پیاده روی نمایند تا به آب دسترسی پیدا نمایند

اما از طرفی دیگر رئیس جمهور دولت تدبیر در برنامه های تلوزیونی و رسانه های خود سخن از عمل به وعده های ۱۰۰روزه داده بود اما واقعیت این است که ۱۰۰ روزه به ۱۰۰۰روز رسید اما خبری نشد و مشکلات همچنان پا برجا است.

امیدواریم مسئولین توجه بیشتری به مردم روستاها داشته باشند زیرا یکی از دلایل عمده مهاجرت از روستا به سمت شهر نبود امکانات اولیه است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سفیر جنوب، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396 1395، کد مطلب: 37471: www. safirjonoob.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین