پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
سید محمود موسوی رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان از ثبت‌نام و اعلام آمادگی بیش 900 موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین امسال خبر داد.
شعار سال:رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان از ثبت‌نام و اعلام آمادگی بیش 900 موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین امسال خبر داد.

سید محمود موسوی رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان ظهر امروز اظهار کرد: تاکنون بیش از 900 موکب در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و شاهد رشد بیش از 30 درصد آمار نسبت به سال گذشته هستیم.

وی افزود: همه‌ مردم استان بدون محدودیت و گزینش با مراجعه به سامانه و ثبت‌نام می‌توانند موکب دار باشند و موکب داری از حالت اختصاصی خارج‌شده و امسال صد در صد مردمی شده است.

موسوی گفت: امسال موکب‌های داخلی نیازمند به گذرنامه نیستند، بلکه مردم با کد ملی می‌توانند موکب خود را ثبت کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات افزود: امسال 60 موکب در کشور عراق و در شهرهای العماره، نجف، کاظمین، کربلا، مسیر نجف تا کربلا داریم که روزانه موظف به اسکان 100 هزار نفر و توزیع 350 هزار غذا هستند.

وی افزود: امسال در مرز شلمچه  روزانه، اقدام به اسکان 100 هزار نفر و توزیع 200 هزار غذا و در مرز چذابه روزانه اقدام به اسکان 80 هزار نفر و توزیع 180 هزار تغذیه خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:20شهریور1398،کدخبر:13980620000585،www.farsnews.com





اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین