پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
استاندار خوزستان گفت: تاکنون بیش از 470 هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کرده اند.

شعار سال: غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع برق در شلمچه اظهار کرد: مساله قطعی سیستم برق که امروز از سمت کشور عراق پیش آمد، جزیی بود که به سرعت این مشکل رفع و برق مجددا در مدار قرار گرفت.

وی از عبور تاکنون بیش از 470 هزار زائر اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: از مجموع این زائران، تاکنون بیش از 350 هزار زائر از مرز شلمچه عبور کرده اند که از این تعداد بیش از 50 هزار نفر زائر اتباع خارجی بوده اند.

شریعتی گفت: طی دو روز گذشته و اکنون عبور زوار شدت گرفته و به اوج رسیده است. زائران در حال عبور از مرزها هستند و ما نیز جهت پذیرایی روزانه 100هزار زائر در مرزهای خوزستان آمادگی داریم.

وی افزود: امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم شده و مشکل خاصی برای تردد زوار نیز وجود ندارد. برای بازگشت نیز تمام تمهیدات و پیش بینی های لازم در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برخی مواکب مکلف شده اند که تا پایان ماه صفر به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه دهند تا مشکل خاصی نداشته باشند. حتی برخی مواکب تعیین شده که در شب از ساعت 20 تا 10 صبح تقسیم به زوار خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: برنامه ریزی بسیار منظمی در مرزهای شلمچه و چذابه انجامشده تا زوار با کمترین دغدغه این سفر معنوی و راهپیمایی عظیم را انجام دهند.

شریعتی با اشاره به مشکل به وجود آمده برای زواری که پس از ورود به عراق با نبود وسائط نقلیه مواجه می شوند، خاطرنشان کرد: دستورات لازم به راهداری و فرماندار ویژه خرمشهر برای تامین خودرو در آنسوی مرز شلمچه برای تردد زائرین صادر و اکنون چند اتوبوس نیز برای تردد زائرین فراهم شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 3 آبان 97، کد مطلب: 97080301554، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین