پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
فرمانده ناجا از تردد یک و نیم میلیون نفر زائران اربعین حسینی در مرزهای سه گانه خبر داد.فرمانده ناجا گفت: امنیت مطلوب و حضور مستمر و هوشیارانه عوامل امنیتی باعث شده است هیچ مورد امنیتی در مرزهای سه گانه نداشته باشیم.

شعار سال: سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در بازدید و بررسی آخرین وضعیت مرز مهران اظهارداشت: تاکنون یک و نیم میلیون نفر زائر اربعین حسینی در مرزهای سه گانه کشور صورت گرفته است.

فرمانده ناجا گفت: امنیت مطلوب و حضور مستمر و هوشیارانه عوامل امنیتی باعث شده است هیچ مورد امنیتی در مرزهای سه گانه نداشته باشیم.

وی عبور 65 درصدی زائران عتبات عالیات از مرز مهران را نشانه سهولت و سرعت در اقدامات خروجی مرز مهران دانست و خاطر نشان کرد: با رایزنی انجام شده تا پایان امروز مشکل اتوبوس‌های پلاک بین الملل نیز در مرز مهران برطرف می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 4 آبان 97، کدمطلب: 1861965، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
به امید اینکه سلامتیشون ببینیم و برگشت به سلامتشون


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین