پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
سید موسی خادمی در جریان بازدید از ظرفیت های شهرستان رومشکان بر ساماندهی راه های ارتباطی این شهرستان به سایر نقاط استان تاکید کرد و افزود: چهار خطه کردن رومشکان به بخش سوری یکی از خواسته های به حق مردم این منطقه است که تا پایان سال حداقل شش کیلومتر از این جاده بهره برداری می شود.

شعار سال: وی رومشکان را شهرستانی با مساحت کم و جمعیتی متمرکز و فعال دانست و گفت: همین موضوع موجب آسان و ارزانتر شدن ارائه خدمات نسبت به سایر نقاط دیگر می شود.
استاندار لرستان از لزوم وجود یک بیمارستان مجهز در این شهرستان به عنوان دغدغه دیگر مردم این منطقه یاد کرد و افزود: برای احداث بیمارستان در این منطقه قرار شد پس از در نظر گرفتن مسائلی نظیر پدافند غیرعامل و ملاحظات زیست محیطی٬ زمینه اخذ مجوز احداث فراهم شود.
خادمی گفت: رومشکان دشت های حاصلخیزی دارد اما متاسفانه درصد اراضی آبی کمتر از 10 درصد و بسیار پایین تر از میانگین کشور است؛ تخصیص آب این منطقه از سد سیمره نیز فرآیندی مشکل است و باید پیگیری های لازم در این خصوص در گذشته و در زمان خودش انجام می شد.
وی ادامه داد: کار راحتتر این است که با سیستم های پمپاژ٬ آب مورد نیاز این زمین ها از رودخانه های محلی تامین شود.
استاندار لرستان روز پنجشنبه از طرح های نیمه تمام و عمرانی شهرستان های کوهدشت و رومشکان بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ 25 آبان 96، کد مطلب: 791905: www.jamaran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین