پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
برگزاری جشنواره ترنم بهار که مجموعه متنوعی از برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشگاه‌های متنوع را در بر می‌گیرد مهمترین عامل در افزایش گردشگران ورودی به منطقه آزاد انزلی ارزیابی می‌شود.

شعار سال: همزمان با دور نخست تعطیلات نوروزی بیش از ۲۴۵ هزار گردشگر وارد منطقه آزاد انزلی شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.

مهندس رضا مسرور با اشاره به افزایش بازدید گردشگران نوروزی از منطقه آزاد انزلی نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی سالجاری گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی افزود: براین اساس از ۲۷ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ماه امسال تعداد گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه به ۲۴۵ هزار و ۹۰ نفر بالغ شد که در قیاس با ۱۶۲ هزار و ۳۹۸ گردشگری که در همین مدت زمانی از تعطیلات نوروزی سال قبل از منطقه دیدار کردند، بیانگر افزایش ۵۱ درصدی است.

مسرور گفت: ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در زمینه اقامت گردشگران ورودی به منطقه در دور نخست تعطیلات نوروزی چنین گزارش می‌دهد که مراکز اقامتی این منطقه میزبان ۳۵۱ هزار و ۶۵ مسافر بود و این در حالی است که این تعداد در سال گذشته ۲۹۶ هزار و ۶۹ بوده، آماری که نشاندهنده رشد ۱۹ درصدی در ماندگاری مسافرین نوروزی است.

وی ادامه داد: بنابراین گزارش برگزاری جشنواره ترنم بهار که مجموعه متنوعی از برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشگاه‌های متنوع را در بر می‌گیرد مهمترین عامل در افزایش گردشگران ورودی به منطقه آزاد انزلی ارزیابی می‌شود. به این جشنواره باید نوروز بازار منطقه آزاد انزلی را اضافه کرد، نمایشگاهی که در فاز تجارت و گردشگری و پارک جنگلی چپرپرد، صنایع دستی هنرمندان منطقه، سوغات و غذاهای استان گیلان را عرضه می‌کند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی دا (مادر) با همکاری هیات ورزش روستایی و عشایری استان گیلان در پارک جنگلی چپرپرد، نمایش‌های آئینی، موسیقی سنتی و پخش برنامه‌های مشارکتی و اجرای زنده رادیو _ تلویزیونی از منطقه، دیگر دلایل رشد تعداد گردشگران ورودی به منطقه آزاد انزلی می‌باشد.

مسرور تصریح کرد: گردشگران نوروزی منطقه آزاد انزلی می‌توانند از بزرگترین و مجهزترین مرکز تفریحات دریایی، زیباترین مجموعه طرح ساحلی با امکانات و تجهیزات متنوع گردشگری، تفریحات و ورزش‌های دریایی و ساحلی (پاراموتور، فری سوئینگ، جت اسکی و )، مبلمان مدرن و سنتی، المان‌های نوروزی، نورافشانی، بهشت پرندگان و امکانات دیگری همچون آبنمای موزیکال و پرده آبی هوشمند بازدید کرده و از امکان خرید از مجتمع های تجاری منطقه بهره مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری شعاع مشرق، تاریخ 7 فروردین 97، کد مطلب: 92294: www.shoaemashregh.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
با منطقه ازاد کرد این منطقه با وجود این ظرفیت توریسم اوضاع به نفع تولید در این منطقه پیش نخواهد رفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین