پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
استاندار مرکزی گفت: افزایش 34 درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی استان حاکی از آن است که برنامه کوتاه مدت دولت برای این مهم در استان جواب داده اما می بایست این مسیر را با قوت ادامه داد تا به مقصدی ثابت برای گردشگران تبدیل شویم.

شعار سال: سیدعلی آقازاده در ششمین جلسه استانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: در 5 روز تعطیلات نوروز 97، اخبار و آمار خوبی از خدمات ارائه شده به گردشگران ورودی به استان ثبت شده که حاکی از برنامه ریزی مطلوب دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: خوشبختانه در 4 روز نخست نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در استان ثبت نشده که حاکی از زحمات نیروهای امدادی، انتظامی، راهنمایی و خدماتی در استان است. مشاهدات و سرکشی های نامحسوس بنده، معاونین و مدیران کل نیز نشان دهنده رضایت حداکثری شهروندان و گردشگران نوروزی در این تعطیلات از خدمات ارائه شده است.

او در ادامه گفت: تداوم برنامه ریزی ها و همکاری های دستگاه ها می بایست ادامه داشته باشد تا در انتهای تعطیلات، نوروزی پرنشاط و شاد را برای هموطنانمان به ارمغان آورده باشیم.

آقازاده با اشاره به اهمیت آسیب شناسی خدمات ارائه شده اظهار کرد: در پایان تعطیلات می بایست تمام گزارش دستگاه ها در دبیرخانه ثبت و نقاط ضعف احصا شود و برای سال آینده کلیه کمبودها رفع شود. در این مسیر سازمان های مردم نهاد نقش پررنگی داشته و دارند زیرا می توانند از مردمی ترین کانال های ارتباطی، خواسته های کاملا مردمی را به مسوولان منتقل کنند تا بتوانیم طبق خواسته های مردم حرکت کنیم.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: برنامه ریزی میان مدت مدیران میبایست به گونه ای باشد تا استان به مقصد گردشگری تبدیل شود. آمار افزایش 12 درصدی تردد خودرو و افزایش 34 درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی حاکی از آن است که برنامه کوتاه مدت دولت برای این مهم در استان جواب داده اما می بایست این مسیر را با قوت ادامه داد تا به مقصدی ثابت برای گردشگران تبدیل شویم.

او در پایان گفت: پس از تعطیلات میبایست از سربازان صف اول و نه مدیران تقدیر شود تا ضمن ترویج فرهنگ قدردانی از زحمات دست اندرکاران، انگیزه و نشاط آنها را افزایش داد زیرا امروز شاهد آن هستیم که عملکرد دستگاه های خدمات رسان مطلوب بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:691075، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
مردم ما به طبیعت های بکر بیشتر رو اوردن که در روحیه انها تاثیر مثبت داره و توی مرکزی هم به شدت این منابع طبیعی وجود داره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا ایران در زمینه گردشگری یکی از کشورای فقیر از لحاظ زیر ساخت در این زمینه به حساب میاد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
اگر که روزی این اتفاق بیفت واقعا میتونیم باهاش بیکاری رو در استان تا حد ریشه کن شدن پیش ببریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین