پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیرجند گفت: اسکان مسافران نوروزی شهرستان بیرجند در چهار روز اول تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

شعار سالحسن علی فولادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اسکان مسافران نوروزی شهرستان بیرجند در چهار روز اول تعطیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بیرجند بیان کرد: در این مدت در باغ اکبریه بیرجند برنامه‌های شاد و مفرح متعددی اجرا کردیم که مورد استقبال بازدید کنندگان از این مجموعه قرار گرفت.

فولادی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما افزایش ۲۰درصدی بازدیدکنندگان از مجموعه باغ اکبریه است، ادامه داد: در قلعه تاریخی بیرجند نیز امسال برنامه‌های مختلفی را اجرا کردیم و به طور متوسط بازدید از این مجموعه نیز حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که مورد استقبال بازدیدگنندگان از این دو مجموعه قرار گرفت اجرای موسیقی سنتی خراسان‌جنوبی همراه با آیین‌های خاص و ویژه‌ای است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: موسیقی شاد و مفرحی که در برنامه نوروزگاه در باغ اکبریه بیرجند و قلعه اجرا می‌شود اصالت خاصی دارد که این اصالت به نوروز برمی‌گردد.

فولادی با اشاره به اینکه این نوع موسیقی نوید آمدن بهار را می‌دهد، اظهار کرد: جشنواره موسیقی محلی، جشنواره غذاهای سنتی، آماده سازی موزه‌ها برای بازدید و برگزاری نمایشگاه تاریخی سیاسی بیرجند از جمله برنامه‌های نوروز ۹۷ میراث فرهنگی بیرجند است.

وی یادآور شد: ۳۲ راهنما نیز بحث کمک و راهنمایی گردشگران نوروز شهرستان بیرجند را برعهده دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری قهستان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 5732، www.ghahestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
همین یعنی میشه تو این استان به اینده گردشگری امید داشت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
درامدی که از گردشگری میتونیم داشته باشیم خیلی بیشتر از نفته و باید ازش استفاده کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین