پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیر کل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت : چهار هزارو 94 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان اسکان یافتند

شعار سال: "بهروز امیدی " اظهارداشت: از تاریخ 25 خرداد تا 17 تیرماه چهار هزار و 94 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

امیدی با بیان این که این تعداد خانوار شامل 14 هزار و 737 نفر و 29 هزار و 475 نفر روزفرهنگی و غیر فرهنگی هستند که 83 مدرسه اسکان داده شدند، افزود: به منظور رفاه حال مسافران به صورت روزانه سرکشی و بازدید از مراکز اسکان توسط عوامل اجرایی ستاد اسکان نیز انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال در راستای اسکان و ارائه خدمات به مسافران تابستانی 19 پایگاه، 83 مدرسه و 635 کلاس درس در نظر گرفته شده است که از مجموع 635 کلاس درس 50 کلاس ویژه و 576 کلاس الف هستند.

امیدی با اشاره به ثبت نام اینترنتی مسافران برای اسکان در این مراکز خاطرنشان کرد: ثبت نام اینترنتی اسکان مسافران در مدارس استان از 15 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 2 شهریورماه ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 19 تیر 1396، کد مطلب:685192 : www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین