پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کمال اکبریان در شهرکرد، اظهار کرد: شهرستان بن موقعیت مناسبی در حوزه گردشگری دارد و 9 کمیته اجرایی مسئولیت پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی را در این شهرستان بر عهده دارند.
شعارسال: اکبریان افزود: منطقه حفاظت شده بخش شیدا، گرداب بن، دریاچه سد زاینده رود و امامزاده‌های روستاهای شیخ شبان و بارده شرایط لازم برای حضور گردشگران و مسافران در ایام نوروز را دارند.

وی تصریح کرد: اسکان و اقامت مسافران در مدارس شهرستان بن، نظافت سطح شهرستان بن، نظارت بر اصناف و کشتارگاه‌ها و عرضه کنندگان مواد غذایی، خدمات بهداشت و درمان، استقرار هلال احمر و نیروی انتظامی در ورودی شهر بن، چاپ بروشور برای معرفی مکان‌های گردشگری و محل اسکان مسافران از مهمترین اقدامات پیش‌بینی شده و قابل اجرا در ایام نوروز است.

فرماندار بن خاطر نشان کرد: اداره محیط زیست شهرستان بن پیش از شروع مسافرت های نوروزی به پاکسازی اطراف و حومه شهرها و روستاها از زباله‌ها اقدام می کند.

اکبریان در پایان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری شهرداری شهرستان بن نسبت به تشکیل یک غرفه مجزا در مرکز استان و همچنین برپایی بازارچه در این شهرستان به منظور معرفی و عرضه صنایع دستی از جمله خاتم کاری روستای شیخ شبان، تابلوفرش‌های روستای یانچشمه و صنایع چرمی روستای بارده و یانچشمه اقدام خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 464998، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
بن و سامان واقعا زیبا هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین