پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین از پذیرش 27 هزار و 301 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان خبر داد.

شعار سال: سالار قاسمی با اشاره به آغاز اسکان فرهنگیان در فصل تابستان اظهار داشت: از اول تیر ماه سال جاری پذیرش فرهنگیان و گردشگران در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون 27 هزار و 301 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش و اسکان داده شده‌اند که 25 هزار و 88 نفر فرهنگی و دو هزار و 213 نفر غیرفرهنگی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در این ایام هفت هزار و 584 خانوار شامل شش هزار و 969 خانوار فرهنگی و 615 خانوار غیرفرهنگی در مدارس اسکان داده شده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: از آغاز اسکان تاکنون، 50 هزار و 176 نفر روز فرهنگی و چهار هزار و 426 نفر روز غیرفرهنگی و در مجموع 54 هزار و 602 نفر روز از مراکز اسکان استفاده کرده‌اند.

این مسؤول اضافه کرد: در مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) هم از مجموع میهمانان و گردشگران، چهار هزار و 840 نفر شامل یک هزار و 344 خانوار اسکان داده شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۲۰۰۰۹۶۱،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین