پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
استاندار قزوین بابیان اینکه نوروز مهم‌ترین آئین ملی و حلقه وصل همه اقوام ایرانی است، گفت: خدمات مناسبی برای استقبال از گردشگران نوروزی در استان پیش‌بینی‌شده است.

شعارسال: استاندار قزوین بابیان اینکه نوروز مهم‌ترین آئین ملی و حلقه وصل همه اقوام ایرانی است، گفت: خدمات مناسبی برای استقبال از گردشگران نوروزی در استان پیش‌بینی‌شده است.

«عبدالمحمد زاهدی» در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اقتصاد گردشگری به‌زودی از اقتصاد نفت و تجارت اسلحه در جهان پیشی می‌گیرد و به اقتصاد اول دنیا تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: ایران جزو ۱۰ کشور مهم گردشگری دنیاست و برای حفظ و ارتقای این جایگاه باید برنامه‌ریزی کند و قزوین می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

استاندار قزوین افزود: باید امکانات، فضا و تجهیزات مناسب برای اقامه نماز در مجتمع‌های بین‌راهی، پارک‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی در ایام نوروز فراهم شود.

وی گفت: خدمات مناسبی برای استقبال از گردشگران نوروزی در استان پیش‌بینی‌شده و علاوه‌بر آن باید جاذبه‌های بیشتری برای گردشگران برنامه‌ریزی و تولید کنیم.

زاهدی ادامه داد: سفرهای نوروزی امکان آشنایی فرهنگ‌ها نسبت به یکدیگر و درنتیجه افزایش همگرایی اقوام را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این‌که نوروز مهم‌ترین آئین ملی و حلقه وصل همه اقوام ایرانی است که در ۱۱ کشور پراکنده‌اند، تصریح کرد: ارزش‌ها و سنت‌هایی که در آئین ملی نوروز وجود دارد هیچ منافاتی باارزش‌ها و باورهای دینی ندارند و این ظرفیت فرهنگی باید در جهت همگرایی بکار گرفته شود.

استاندار قزوین یادآور شد: جغرافیای فرهنگی ایران در این ۱۱ کشور شامل کلکسیونی از خوبی‌ها و زیبایی‌ها مثل صله‌رحم، شادی، نو شدن و خانه‌تکانی است.

«علی فرخزاد» معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس آمارهای رسمی، قزوین جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه گردشگری است و به مقصد مسافرین و گردشگران نوروزی تبدیل‌شده است.

جانشین ستاد خدمات سفر استان قزوین یادآور شد: در نوروز ۹۶ در شاخص بازدید از جاذبه‌های گردشگری ۲۶ درصد و در شاخص اسکان مسافرین در مراکز اقامتی استان ۲۳ درصد رشد داشتیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 96121407521، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا استان هایی که در زمینه گردشگری سری تو سرها دارن باید بهشون بیتر رسیدگی بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین