پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
استاندار قزوین در نشست با جوانان گفت: انتظار از جوانان، گسترش فرهنگ گفت‌وگو در بین جریانات مختلف است تا شعار «زنده‌باد مخالف من» به شعار اصلی تبدیل شود.

شعارسال: استاندار قزوین در نشست با جوانان گفت: انتظار از جوانان، گسترش فرهنگ گفت‌وگو در بین جریانات مختلف است تا شعار «زنده‌باد مخالف من» به شعار اصلی تبدیل شود.

«عبدالمحمد زاهدی» در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین اظهار کرد: هنوز موفق نشده‌ایم که همه احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب را کنار یکدیگر بنشانیم تا با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با تأکید بر پرهیز مدیران از سیاست‌زدگی، اضافه کرد: متأسفانه بیشتر سیاست‌زده هستیم به‌جای اینکه فعال و یا مدیر سیاسی باشیم.

استاندار قزوین گفت: متأسفانه کشور ما سیاست‌زده است و بسیار بد و سخت می‌توانیم کنار هم نشسته و با یکدیگر صحبت کنیم، اما باید این رویه را تغییر داده و شعار زنده‌باد مخالف من را به‌عنوان شعار اصلی خود مطرح کنیم.

وی ادامه داد: معتقد هستیم جابه‌جایی قدرت در داخل یک نظام به نفع کشور و همه جریان‌های سیاسی است و اگر این جابه‌جایی به‌صورت مقطعی انجام نشود، موجب برداشت‌های نادرست احزاب می‌شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: گفت‌وگو میان احزاب و استفاده از افکار سایر جریان‌ها فواید مختلفی دارد و موجب بهره‌مندی از ظرفیت‌های همه گروها در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمینه مناسبی در ساماندهی و بهره‌برداری از ظرفیت جوانان با استفاده از توان تمامی احزاب در استان وجود دارد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، فعالیت در بخش بهزیستی را یکی از زمینه‌های کاری پررنگ سمن‌های حوزه جوان دانست و با اشاره به طرح حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت تلاش می‌کند در تصویب طرح معلولان با مجلس مشارکت کند.

وی خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن سازکاروهایی طرحی جامع برای حمایت از معلولان و مناسب‌سازی جامعه برای تردد معلولان فراهم و اجرا شود.

استاندار قزوین با تأکید بر برطرف کردن مشکلات مربوط به ثبت سمن‌ها، افزود: اعتقاددارم دموکراسی یا مردم‌سالاری بدون احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست و این موارد نیازهای اصلی یک نظام مردم‌سالار است.

وی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و ضرورت کمک سمن‌ها به این موضوع، افزود: به اقتصاد و مسائل فرهنگی و منزلت اجتماعی روستاها توجه نکردیم و حتی روستائیان را در برنامه‌های مختلف تحقیر کردیم و باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که روستاییان احساس منزلت کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: نباید مدیران سمن‌ها را رقیب خود بپندارند بلکه از ظرفیت آن‌ها در کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره‌گیری کنند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی، تأکید کرد: باید تدبیری اندیشید که جوانان مرحله‌به‌مرحله وارد کار مدیریتی شوند تا هیچ‌گاه در چرخه مدیریتی کشور با مشکل فقدان حضور نیروهای جوان، پرانرژی و باانگیزه مواجه نشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 96121608863، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
در ایران تنها چیزی که وجود ندارد فرهنگ گفت و گو و تعاون است ، اگر در مورد بعضی از مسائل با یکدیگر همکاری های لازم را داشتیم این همه از مشکلات مختلف سیاسی و اقتصادی و غبره به وجود نمی آمد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین