پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
استاندار قزوین گفت: برای پیشگیری از آلودگی هوا تغییر کاربری فضا‌های سبز ممنوع است.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: طرح جامع توسعه روستایی به عنوان سند بالادستی از اول سال ۹۷ برای دستگاه‌های دولتی قابل اجراست که با هدف پیشگیری از آلودگی هوا و مقابله با ریزگرد‌ها مورد توجه در برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

زاهدی افزود: منشا ریزگرد‌ها بخشی خارجی و بخشی مربوط به عملکرد داخل استانی است و با اولویت شهرستان‌های آبیک و بویین زهرا برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی درباره بیابان زدایی باید اجرایی شود.

استاندار در ادامه بر ضرورت استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر برای کاهش آلاینده‌ها گفت: بهره مندی از انرژی خورشیدی امر ضروری است که با این هدف از اجرای مجوز‌های صادر شده در این زمینه حمایت خواهد شد.

زاهدی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های جامع در استان ادامه داد: رویکرد‌های سنتی در دنیای امروز جواب نمی‌دهد و در حوزه‌های توسعه‌ی شهری و روستایی باید طرح‌های جامع اجرایی شود.

زاهدی بررسی علل مهاجرت روستاییان به شهر‌ها را نیز در توسعه‌ی روستا‌ها ضروری اعلام کرد.

معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این جلسه گفت: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی با هدف پیشگیری از آلودگی هوا ازاستانداری و دستگاه‌های مهم دیگر آغاز می‌شود تا به مرور در همه ادارات دولتی و غیر دولتی این شیوه عملی شود.

منوچهر حبیبی افزود: استان قزوین از لحاظ زاویه و تابش بهترین وضعیت را برای بهره مندی از انرژی خورشیدی دارا می‌باشد.

وی درباره طرح مقابله با آلودگی هوا نیز گفت:این طرح یک دستورالعمل با اهمیت است که با مسایل زیست محیطی در ۱۰ محور و ۳۵ عنوان در استان اجرایی خواهد شد.

حبیبی درباره ضرورت گسترش دولت الکترونیک گفت: دولت الکترونیک در بخش اداری خوب اجرا شد، ولی برای بهره مندی بیشتر ارباب رجوع از خدمات دولت نیزباید با اهتمام جدی صورت گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ندای قزوین، تاریخ انتشار: 10اسفند1396 ، کدخبر: - : nedayeghazvin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا انقدر اوضاع محیط زیست داغون هتسکه نباید اجازه هیچ تخلفی داده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین