پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۴
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: 300 هزار خودرو در قزوین وجود داشته و تردد دارد که 150 هزار مورد از آن‌ها از شهرهای اطراف وارد قزوین می‌شود که این حجم تردد خودرو در محدوده مرکزی تبعات منفی دارد.

شعار سال: حکمت‌اله داوودی در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در قزوین ضمن گرامیداشت 29 آذرماه سالروز تجلیل از شهید تندگویان (وزیر نفت دولت شهید رجایی) اظهار داشت: شهید تندگویان در 29 آذرماه سال 69 در منطقه جنوب به اسارت در آمد و در زندان‌های دولت بعثی عراق به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ایشان بسیجی فداکار بودند که با تمام قدرت برای خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد و در زمان وزارت برای سرکشی به پالایشگاه‌های نفت، راهی جنوب کشور شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با اشاره به وضعیت جوی استان گفت:خوشبختانه امسال در قزوین آلودگی هوا به شکل جدی نداشتیم، اما این بدان معنا نیست که به این مشکل دچار نشویم.

داودی عنوان کرد: امروز چندمین روز پیاپی که شهرهای بزرگ با آلودگی هوا مواجه است که در این شرایط بیماران قلبی و تنفسیبا مشکلجدی مواجه می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به وقتی موضوع بی.آر.تیو یا قطار شهری اضافه کرد: وقتی این موضوع مطرح می‌شود، باید به مردم اطلاع‌رسانی شود که از تک‌سرنشینی و یا دو سرنشینی جلوگیری کنند، تا در کاهش آلودگی هوا، مصرف و هزینه سوخت، آسیب‌های اجتماعی مفید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: 300 هزار خودرو در قزوین وجود داشته و تردد دارد که 150 هزار مورد از آن‌ها از شهرهای اطراف وارد قزوین می‌شود که این حجم تردد خودرو در محدوده مرکزی تبعات منفی دارد.

داودی تشریح کرد: برای حل این مشکلات رسانه‌ها باید ورود کنند تا تمایل مردم با فرهنگ‌سازی نسبت به استفاده از خودروهای عمومی افزایش یابد.

وی بیان کرد: برخی با اجرای طرح بی.آر.تیمخالف هستند، این بدان معناست که خودرو شخصی در سیستم حمل و نقل باشد، در این صورت وضعیت ترافیکی به همین شکل باقی می‌ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به 30 آذر ماه و همچنین آیین سنتی و دیرینه شب یلدا اشاره کرد و افزود: ایرانیان شامگاه این روز بلندترین شب سال را جشن گرفته و برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۹۲۹۰۰۰۳۳۰،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
خب باید حمل و نقل عمومی بصورت گسترده در دسترس مردم قرار بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین