پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
شهردار محمدیه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در سه سال گذشته بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدمات شهری در شهر محمدیه اجرا شده است.

شعار سال: در جلسه ای که یکشنبه شب با حضور اعضاء جدید و قدیم شورای اسلامی شهر محمدیه برای بررسی فعالیت های سه سال گذشته شهردار در محل سالن جلسات شورای شهر محمدیه برگزار شد گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه های فرهنگی و عمرانی و خدمات شهری از سوی شهردار ارائه شد.

حسین بهزاد پور در این جلسه گفت: در سه سال گذشته بر اساس چشم انداز توسعه و برنامه پنج ساله برنامه های مدونی را تنظیم و اجرایی کردیم و شاید از نادر شهرهایی بودیم که با چشم انداز گام برداشتیم.

وی بیان کرد: همه ابلاغیه های اسناد بالادستی مانند برنامه توسعه چهارم و پنجم و حوزه های شهرسازی و کمیسیون های مرتبط را بر اساس چشم انداز ترسیم شده انجام دادیم و با اجرای فعالیت های فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری تلاش کردیم رفاه و رضایت مردم را جلب کنیم.

شهردار محمدیه اضافه کرد: شهر محمدیه با ۱۰۷۳ هکتار مساحت و ۵۱۱۵ هکتار محدوده حریم شهری بر اساس آخرین سرشماری دارای ۹۰ هزار و ۵۱۳ نفر جمعیت و ۲۸ هزار و۹۲۳ خانوار است که با الحاق ناحیه مهرگان این جمعیت در سال های آینده دو برابر خواهد شد.

اجرای ۱۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در محمدیه

بهزادپور با اشاره به فعالیت های عمرانی اظهارداشت: در طول سه سال گذشته بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر محمدیه اجرا شده است که در این راستا با اجرای ۴۰ پروژه شاخص کارهای ماندگاری در این شهر صورت گرفته است.


وی گفت: احداث پارک بهشت در مهرگان و ساختمان آتش نشانی، سالن چند منظوره، کمربندی غربی، فرهنگ سرای شهید رجایی، ساخت مسجد امیرالمومنین، توسعه ساختمان شورای شهر، بلوار شهید بهشتی، پارک لاله مهرگان، بازپیرایی آرامستان، مجتمع اداری و تجاری، ساخت المان میدان ولایت، پل دوم محمدیه، ساختمان دارالقرآن و دادگستری، مسیر دوچرخه سواری، توسعه بلوار امام حسین(ع) از مهمترین فعالیت های عمرانی است.

شهردار محمدیه یادآورشد: خوشبختانه با کمترین چک برگشتی مواجهیم و میزان آن ۷۰۰ میلیون تومان است و حدود پنج میلیارد تومان پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شده و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسویه شده است.

بهزادپور اظهارداشت: در حوزه فنی هم در سال های ۹۳ تا ۹۶ تعداد ۳۹۸ فقره پروانه ساختمانی صادر شده، ۱۰۰ پروانه تمدید شده، هفت مورد اصلاح پروانه و ۱۴۶ گواهی عدم خلاف هم صادر شده است.

۲۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سه سال گذشته

شهردار محمدیه تصریح کرد: شش هزار و ۸۰۷ مورد گواهی استعلام املاک، ۵۷ مورد پرونده ارسالی به کمیسیون های مغایرت طرح هادی و ۶۹۷ مورد پرونده در کمیسیون های تجدید نظر ماده ۱۰۰ انجام شده است.

وی گفت: در سال ۹۳ بودجه شهرداری محمدیه ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که سال ۹۴ به مبلغ ۳۶ میلیارد تومان و امسال به ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت که در سه سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه محقق شده است.

۷۹ درصد بودجه شهرداری عمرانی است

بهزادپور اضافه کرد: امسال ۷۹ درصد بودجه شهرداری معادل ۳۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان عمرانی است که تاکنون ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۲۱ هزار فیش نوسازی توزیع شد که هفت هزار فیش برگشت خورد و درآمد حاصله از آن یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان است.

خرید نردبان بلند مرتبه در محمدیه

شهردار محمدیه از خرید نردبان ۶۰ متری خبرداد و گفت: در آتش نشانی کارهای خوبی صورت گرفته و با عقد قرارداد و پرداخت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بزودی این نردبان تحویل خواهد شد که مابقی هزینه های آن معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم تامین خواهد شد.

پروژه های آینده توسط شورای جدید پیگیری شود

وی در ادامه گزارش مشروح خود گفت: چند طرح مهم برای شهر کلید خورده که پیگیری آن می تواند ضمن تامین منابع پایدار به توسعه سریعتر شهر منجر شود که از شورای پنجم انتظار داریم این طرح ها را پیگیری کند.

شهردار محمدیه گفت: بوستان ۱۲ هکتاری محمدیه با ۳۰ میلیارد تومان برآورد هزینه ای، احداث تقاطع غیر هم سطح امام علی(ع) با ۴۰ میلیارد تومان و اجرای کندروهای حاشیه اتوبان و اجرای ۱۰ پروژه مهم مشارکتی از کارهای مهمی است که در صورت پیگیری می تواند چهره شهر را متحول کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مرداد 96، کد مطلب: 4058334:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین