پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
شهردار کاشمر گفت: طی سه سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات دولتی به شهرداری این شهر کمک کرده است.

شعار سال: جعفر سلیمانی اظهارکرد برای شهر کاشمر در دوره چهارم شورای شهر حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی تعریف شده که معادل ۴۰ سال اعتبارات عمرانی این شهر است.

وی افزود: تلاش‏مان این است که سهم مردم کاشمر از بودجه های ملی و استانی را به عنوان دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور به دلیل داشتن استعدادهای گردشگری و مذهبی افزایش دهیم.

شهردار کاشمر خاطرنشان کرد: یکی از نمونه پروژه های مهم شهرداری کاشمر، اجرای مسیر دوم محور سه‌راهی کاشمر و اجرای ۱۰ کیلومتر مسیر از کاشمر به سمت سه راه شادمهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان است ‌که در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و ورزشی گفت: احداث فرهنگ‌سرای ۱۲ هزار نفری و اجرای ۱۰ سالن ورزشی در محلات مختلف شهر جزو پروژه های تعریف شده در این حوزه است.

سلیمانی تصریح کرد: طرح توسعه آرامگاه شهید مدرس نیز در حال انجام است که با اجرای این پروژه، امکانات و خدمات مناسبی برای سه و نیم میلیون زائر و گردشگر مهیا می شود.

شهردار کاشمر بیان کرد: آنچه که ظرف سه سال گذشته از دولت دریافت کرده‌ایم، ۲۵ میلیارد تومان بوده که این اعتبار معادل تمام اعتباراتی است که طی ۳۸ سال بعد از انقلاب اسلامی به شهرداری کاشمر کمک شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004773:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین