پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است ازاین‌رو باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود.

شعار سالرئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است ازاین‌رو باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود. حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در بازدید از دادسرای مرکز استان، اظهار کرد: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است و اورژانس طبیعت کارش شبانه‌روزی است.

وی ادامه داد: باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود باور من بر این است که ما هنوز برخلاف آنچه باید باشد، به دادسرا به‌عنوان یک کار اداری نگاه می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین همه پست‌ها را امانت دینی دانست و اضافه کرد: در مجموعه قضایی در موقعیتی قرارگرفته‌ایم که امانت‌دار این پست و مردم هستیم ازاین‌رو از فرصت ایجادشده در دستگاه قضایی به‌خوبی استفاده کنیم و محبوب‌ترین انسان در پیشگاه الهی باشیم.

وی افزود: امروز که این شایستگی از سوی خداوند سبحان به ما عطاشده آن را قدر بدانیم چراکه ملجأ و پناهگاه مردم هستیم درنتیجه باید کاری کنیم که از این صحنه آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.

حجت‌الاسلام قدرتی عنوان کرد: قاضی همانند طبیب است و باید با دلسوزی و تلاش به گرفتاری مراجعه‌کنندگان رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: همه قوت و قدرت قاضی در قلمش است درنتیجه باید با انگیزه الهی و صبر و توکل بر ایزد منان در مسئولیت خویش بیندیشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: از همه امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنیم، مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند به‌ناچار و تنها برای احقاق حق آمده‌اند ازاین‌رو باید نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد.

وی اعلام کرد: باید سعی کرد در کنار قوانین خشک نوع رفتار خود را با مردم توأم با رأفت اسلامی و خدمت یک کارگزار نظام اسلامی منطبق قرار دهیم.

حجت‌الاسلام قدرتی یادآور شد: مراقبت در کار یکی از مسائلی است که باید همواره موردتوجه ما باشد و این توجه و مراقبت باید در ابعاد مختلف ظهور و بروز داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:968-690-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین