پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس کل دادگستری قزوین به سمت رئیس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

شعار سال: جمال انصاری پس از بیش از هفت سال خدمت در مسئولیت ریاست کل دادگستری استان قزوین،با خداحافظی از به عنوان معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور منصوب می شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، آخرین جلسه شورای مسؤولان قضایی استان قزوین برگزار شد و اعضا از رئیس کل دادگستری استان قزوین به واسطه تلاش‌ها و ارتقای سطح دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کردند.

رئیس کل دادگستری استان قزویندر این نشست با اشاره به انتصاب خود در روز 26 شهریور 1389 بیان کرد: پس از هفت سال و یک ماه و دو روز خدمت در استان قزوین از همکاری با مجموعه کارکنان اداری و قضایی استان بسیار مسرور شدم.

جمال انصاریادامه داد: توفیق حاصل شده در استان قزوین حاصل تلاش همه مجموعه کارکنان در بخش اداری و قضایی بوده است و اگر قصوری بوده، حلالیت طلبیده و امیدوارم تجربه گذشته توشه ای برای خدمت افزون‌تر در استان باشد.

وی عنوان کرد: روحیه خدمت، تلاش و ایثارگری موجب شد تا مجموعه دستگاه قضایی استان به دستاوردهای حاضر دست یابد البته ممکن است برخی مدیریت را واجد مواهب و امکانات ماوراء بدانند که باید گفت به واقع برای کسی که به دنبال خدمت به مردم است؛ مدیریت جز یک کار پراسترس نیست.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: مدیریت خدمت به مردم توأم با سختی و فشار است چراکه خدمت به مردم کار کوچکی نیست و رسیدن به رضایت مردمی یک هدف در دستگاه قضایی است.

انصاری عنوان کرد: با توجه به مراجعه پرونده ای مردم به دستگاه قضایی کسب رضایت همه مراجعان ناممکن و یا بسیار سخت است اما تلاش در جهت رسیدن به رضایت مردم راهی بوده که با توکل به ایزد منان دست یافتنی است.

این مسؤول توضیح داد: زمینه خدمت در استان قزوین فراهم بوده و این زمینه مهیا بوده و از این رو لازم است برای خدمت هرچه بیشتر به مردم از فرصت های موجود استفاده کنیم و بدانیم که مسؤولیت‌ها فرصت‌های زودگذر است که باید از آن برای خدمت به مردم بیش از پیش بهره ببریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت‌های خدمت موجب می شود تا در درگاه الهی روسفید شویم از این رو باید در مسؤولیتی که داریم همواره خدمت به مردم را مدنظر داشته باشیم.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حضور انصاری در قزوین برکات و دستاوردهای بسیاری را به همراه داشت که در نخستین کلام باید از حمایت‌های شایسته ایشان از مجموعه دستگاه قضا و کارکنان اداری و قضایی یاد کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی افزود: در دوران انصاری موضوع استقلال دستگاه قضایی با جدیت و با تعامل مناسب مورد پیگیری قرار گرفت و امروز دستگاه قضایی استان قزوین در شرایط مطلوبی قرار دارد.

در ادامه برخی دیگر از حاضران با تقدیر از تلاش‌های انصاری در مسؤولیت رئیس کل دادگستری استان قزوین، برای وی در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان قزوین)، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 13960628000180: www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین