پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی زهرا افضلی نیا به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر منصوب شد.

شعارسال: علیرضا جمشیدی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور حکمی زهرا افضلی نیا را به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر منصوب کرد.

همچنین دکتر جمشیدی از زحمات و تلاش های روح الله آبداریان سرپرست سابق اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر قدردانی کرد.

در حکم افضلی نیا آمده است: انتظار دارد در چارچوب سیاست های کلی نظام با برنامه ریزی صحیح و همکاری همه جانبه با دستگاه های اجرایی، در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و رونق فضای کسب وکار و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از اجحاف و تجاوز به حقوق مردم عزیز به توفقیات ارزشمندی نائل آیید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید با تلاش و حضور فعال در عرصه های کاری و نظارت مستمر در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت سوک، تاریخ انتشار: 23آبان 1394، کدخبر: 173717: www.sook.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین