پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: با اجرایی شدن شناسنامه الکترونیکی کارکنان اداری در آینده ما یک پرونده جامع از نتایج بازرسی‌ها، ارزیابی‌ها و نظر مراجعان در رابطه با کارکنان اداری خواهیم داشت و تخلفات و همه موضوعات در آن تجمیع خواهد شد.

شعارسال: وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره به آخرین وضعیت شناسنامه الکترونیکی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: به زودی برای همه کارکنان اداری در کشور یک پرونده الکترونیکی خواهیم داشت. این پرونده الکترونیکی در حال آماده سازی بوده و همه برنامه‌های آن نوشته شده است.

وی گفت: در حال حاضر در بحث پرونده الکترونیکی کارکنان اداری، اطلاعات ۳۸ هزار نفرکارمند به علاوه نتایج دو دوره بازرسی سا‌های ۹۵ و ۹۴ و ارزیابی ۹۴ وارد این سامانه شده است. البته برنامه این بوده است که در سه ماهه اول سال ۹۶ اطلاعات ۳ هزار نفر از کارکنان ستادی را وارد این سیستم کرده و آن را تست کنیم.

این مقام قضایی اظهار کرد: با اجرایی شدن این پرونده الکترونیکی در آینده ما یک پرونده جامع از نتایج بازرسیها، ارزیابی‌ها و نظر مراجعان در رابطه با کارکنان اداری خواهیم داشت و تخلفات و همه موضوعات در آن تجمیع خواهد شد.

میرحسینی بیان کرد: با وجود این پرونده الکترونیکی یک گزارش جامع از شرایط کارکنان اداری در رابطه با جابجایی، ارتقای پست، انتصاب‌هاو ... در یک محیط شفاف و به روز خواهیم داشت.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم با یک داوری منصفانه و منطقی، حقوق اداری کارکنان را حفظ کرده و یک مشاورخوب برای توانمند سازی همه کارکنان باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 9مهر1396، کدخبر: 353027: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین