پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
استاندار قزوین گفت: برای حرکت با علم روز باید مدیران نگاه خود را تغییر دهند و با روش جدید و نو و استفاده از ایده های جدید حرکت کنند.

شعارسال: استاندار قزوین گفت: برای حرکت با علم روز باید مدیران نگاه خود را تغییر دهند و با روش جدید و نو و استفاده از ایده های جدید حرکت کنند.

عبدالمحمد زاهدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: سرعت رشد علم در دنیا بسیار بالاست و هر روز با پدیده های جدیدی علمی مواجه می شویم که حرکت ما نیز باید با این رشد و سرعت هماهنگ باشد درغیر این صورت عقب می مانیم.

وی اضافه کرد: هنوز در تعریف برخی مفاهیم مانند کارآفرین مشکل داریم و سرمایه گذار و کسی که ایده خلق شغل دارد را جدا نمی دانیم در حالی که کارآفرین کسی است که با خلاقیت و نوآوری می تواند کار ایجاد کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید مدیران ذهن خود را نسبت به مسائل روز عوض کنند در حالی که بیشتر ما مدیران در گذشته سیر می کنیم و با این روند نمی توان کارهای مهمی چون استارت آپ ها را محقق کرد.

زاهدی گفت: چرا باید همچنان در برابر تغییرات مقاومت کنیم و هر پدیده جدید را مانع فعالیت خود بدانیم و احساس کنیم ما را حذف خواهد کرد و تا دیدگاه و نگاهمان را عوض نکنیم به جایی نمی رسیم.

وی اضافه کرد: در مفهوم اقتصاد مقاومتی اگر تعریف رهبری را توجه کنیم می توان به نتیجه رسید و با اتکا به درون و استفاده از تجارب دیگران در داخل متوقف نشویم.

استاندار قزوین بیان کرد: اگر قرار است یک روش نو و جدید انجام دهیم با روشهای قدیمی قادر به این کار نخواهیم بود لذا باید بدانیم در عصر کنونی تنها نسیتیم و در این دو ماراتن اگر سرعت لازم را نداشته باشیم از قافله عقب می مانیم.

زاهدی گفت:باید در استان یک مدل جدید را پیاده کنیم و طرحی نو در اندازیم و از طرح استارت آپ ها حمایت کنیم.

* بخش خصوصی متولی راه اندازی استارت آپ ها بود

استاندار قزوین گفت: استارت آپ ها می تواند در حوزه تولید و اشتغال تحولی ایجاد کند اما بهتر است دولت خود را کنار بکشد و بخش خصوصی را میدان دهد و در قزوین اتاق بازرگانی متولی کار باشد و با تشکیل کمیته ای این موضوع را دنبال کند.

زاهدی بیان کرد: هرچند ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور کم است اما در استان می توانیم این ارتباط را برقرار کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 4230831، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ای کاش که این تغییر رویکرد هرچه زودتر انجام میشد تا مردم زیر بار این نگاه قدیمی مسئولین تحت فشار قرار نگیرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین