پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
زاهدی در نشت شهرداران استان گفت: سیما و فضای شهری برای استقبال از ایام نوروز آماده شود و در این راستا شهرداران در مسیر ساماندهی چهره شهرها تلاش کنند.

شعارسال:زاهدی در نشت شهرداران استان گفت: سیما و فضای شهری برای استقبال از ایام نوروز آماده شود و در این راستا شهرداران در مسیر ساماندهی چهره شهرها تلاش کنند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شهرداران استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم تقویت خدمات شهری اظهار کرد: سیما و منظر شهری برای استقبال از ایام نوروز آماده شود و در این راستا تلاش شود تا چهره شهرها ساماندهی شده ،به گونه ای که مسافران و گردشگرانی که وارد شهر می شوند خاطرات و لحظات خوشی را از استان داشته باشند.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط اقتصادی موجود اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت شرایط خیلی سخت و پیچیده ای را تجربه کردیم و زمانی که شرایط اقتصادی دچار مشکل شود تاثیر مستقیم این شرایط بر روی شهرداری های است.

وی در ادامه بیان داشت: موضوعاتی چون نوسان قیمت ارز، بالا رفتن قیمت مصالح از عواملی است که قدرت مانور شهرداری ها را در اجرای پروژه های عمرانی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

زاهدی با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی برکسی پوشیده نیست، گفت: شهرداران با تدبیر خود، از ظرفیت های مختلف موجود در استان برای رونق اقتصادی مجموعه مدیریت شهری استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه‌ها و مدیریت ویژه اجرای پروژه های عمرانی باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

استاندار گفت: نظارت‌ها در خصوص قراردادها، مزایده‌ها و امور مالی با دقت بیشترى صورت گیرد.

زاهدی استاندار قزوین اظهار داشت: جذب نیرو در شهرداری های استان قزوین تنها باید به نیروهای متخصص و کارآمد که در شهرداری ها حضور ندارند محدود شود.

وی در ادامه گفت: در این شرایط اقتصادی که پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه است نباید سعی شود نیروی جدید به مجموعه شهرداری ها اضافه شده و در این راستا در برابر فشارهای دیگران برای به کارگیری نیروهای غیر مفید و ناکارآمد مقاومت کنید و از به کارگیری نیروهای ناکارآمد اجتناب کنید.

استاندار در پایان به مشکلات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: استان در حال پیگیری مشکلات شهرداری های است و در جلسات نشست استانداران مسائل مطرح شده و به دنبال رفع مشکلات موجود هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار26 اسفند 97، کدخبر: 825076،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین