پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
علی انصاری، مالک بانک آینده و ایران مال، با حضور در مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل که توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در تالار وحدت برگزار شد، توجه‌ها را به خود جلب کرد. این حضور، با توجه به سوابق اقتصادی و پروژه‌های بزرگ انصاری، بحث‌برانگیز و قابل تامل است. حضور در مراسمی که بزرگان فرهنگی کشور و حتی یکی از فرزندان حضرت آقا در آن بودند.

شعارسال: حضور علی انصاری مالک بانک آینده و ایران مال در مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل (۱۱ تیرماه ۱۴۰۳) که در تالار وحدت برگزار شد خبرساز شده است. مراسمی که در آن حاجی بابایی، محمدرضا مخبر، صالحی، روح الامینی، اسماعیلی وزیر ارشاد، مجتبی خامنه‌ای، ابراهیمی نماینده مجلس، صحرایی وزیر آموزش و پرورش، محقق داماد، علی عسکری، خامه یار، محمد دهقان، خانواده حداد عادل، محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منوچهر صدوقی‌سها فیلسوف و نظریه‌پرداز، گلعلی بابایی ناشر و شاعر، قادر آشنا، سیدعلی موسوی‌زاده معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی، ابوترابی، دکتر عاملی، جمعی از اساتید مبرز دانشگاه و ... حضور داشتند، شاهد حضور علی انصاری بانک آینده بودیم.

حضور مالک بانک آینده و ایران مال در مراسم نکوداشت حدادعادل + چه کسی دعوت کرده است؟

علی انصاری کیست؟ چگونه به چنین ثروتی دست پیدا کرده است؟ چه ارتباطی میان تجارت، صنایع فولاد، صنعت مبل، بازار موبایل، ورزش و ساخت مراکز مدرن توزیعی وجود دارد؟ آیا دارایی‌اش محصول دانش، تجربه و زحمت است یا تنها شاهین بخت و اقبال بر دوش او نشسته است و یا حرف و حدیث‌های دیگری در میان است؟

علی انصاری بر خلاف بانک زنجانی (محکوم به اعدام) و حسین هدایتی (مجرم اختلاس از بانک سرمایه) و بسیاری از ملاکان و ثروتمندان ایران، زیاد از خود در رسانه‌ها صحبت نمی‌کند. علی انصاری پس از اوج گیری فعالیتش در حوزه پروفیل، به سمت کشور‌های حوزه قفقاز رفت و صادرات پسته و میوه را در دستور کار قرار داد.

علی انصاری خود را محدود به یک رشته کاری نکرد. از پروفیل، وارد میوه و خشکبار شد و از آنجا، به سراغ بازار موبایل و مبلمان رفت. بازار موبایل ایران که یکی از قطب‌های خرید و فروش موبایل در ایران است، از جمله مراکزی است که او با کمک شرکایش احداث کرد. بازار مبلمان یافت آباد را نیز علی انصاری راه اندازی کرد.

علی انصاری را باید در فهرست ثروتمند‌ترین مردان ایران در سال‌های پایانی قرن سیزدهم هجری خورشیدی دانست. فردی که دو دهه قبل، به عنوان یک مبل فروش در جنوب تهران، وارد بازار کسب و کار شد و اکنون، در حوزه‌های مختلفی از جمله فولاد، مبل سازی، بازار موبایل و تاسیس مراکز مدرن تجاری، فرهنگی، ورزشی و هنری فعالیت دارد.

حتما بعضی ها، فعالیت‌های گسترده و دنباله دار ایشان را مصداق ژن خوب دانسته و بعضی نیز وی را یک کارآفرین خود ساخته و محصول پشتکار و هوش تجاری می‌دانند. او اکنون، صاحب امتیاز بزرگ‌ترین بازار مبل خاورمیانه است. یکی از چهره‌های تاثیر گذار در تاسیس بانک آینده است که بزرگ‌ترین بازار تجاری، فرهنگی و ورزشی لوکس خاورمیانه را در غرب اتوبان همت افتتاح کرده است.

حرف‌های زیادی برای گفتن درباره این آقا داریم که بنا بر شرایط محیط انتخاباتی کشور، بیان آن‌ها فعلا به صلاح نیست. تنها یک سوال از آقای حداد می‌ماند و آن اینکه، چه کسی آقای انصاری را به مراسم نکوداشت شما دعوت کرد؟


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین