پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
نجم الدین فلاح شکراوی با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در چند سال اخیر براساس نظر سنجی‌های انجام شده رضایت نسبی از اسکان نوروزی فرهنگیان حاصل شده است که این امر حاکی از تلاش همکاران در ارائه خدمات به مراجعان است.

شعارسال: معاون توسعه مدیریت و پیشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: برای اسکان نوروزی فرهنگیان 17 پایگاه و 792 کلاس درس آماده و تجهیز می‌شود.

نجم الدین فلاح شکراوی با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در چند سال اخیر براساس نظر سنجی‌های انجام شده رضایت نسبی از اسکان نوروزی فرهنگیان حاصل شده است که این امر حاکی از تلاش همکاران در ارائه خدمات به مراجعان است.

وی افزود: خوشبختانه تلاش مجموعه همکاران به ثمر نشسته و اقدامات انجام شده قابل قیاس با سنوات گذشته نیست؛ به طوریکه اکنون در سطح استان قزوین ستاد اسکان با سطح (ج) نداریم.

معاون توسعه مدیریت و پیشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: برای اسکان نوروزی فرهنگیان 17 پایگاه آماده شده که از این تعداد 5 پایگاه در شهر قزوین و 12 پایگاه دیگر در سایر نواحی و مناطق مستقر هستند.

وی عنوان کرد: در مجموع 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده و تجهیز شده است که از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 246 کلاس نوع ب است.

شکراوی بیان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

این مسئول ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.

پذیرش 31689 نفر در مراکز اسکان نوروزی استان در سال گذشته

شکراوی عنوان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌ پتو، ‌بالش، وسایل سرمایشی و گرمایشی بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.

وی ابراز کرد: در مجموع 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران در ایام نوروز هستند.

معاون توسعه مدیریت و پیشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اقوام درجه اول آنها برای کلاس‌های ویژه برای هر شب 33600 تومان، کلاس‌های گروه الف 29400 تومان و گروه ب نیز 21600 تومان است.

وی بیان کرد: تعرفه اسکان سایر کارکنان دولت برای کلاس‌های ویژه 75500تومان، گروه الف 57500 تومان و گروه ب 48500 تومان است؛ ضمن اینکه این تعرفه برای افراد دارای مشاغل آزاد برای کلاس‌های گروه الف 90500 تومان و گروه ب 70 هزار تومان است.

شکراوی عنوان کرد: تعرفه برای خانوارهای مازاد بر 5 نفر نیز برای هر کلاس به ازای هر نفر بالای 7سال 4500 در گروه‌های ویژه، 4000 تومان گروه الف و 3000 تومان در گروه ب است.

وی تصریح کرد: نوروز سال گذشته در مجموع 8803 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 31689 نفر و 63456 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند که در قیاس با سال 95 شاهد رشد 10 تا 15 درصدی بودیم.

این مسئول در پایان گفت: فرهنگیان می‌توانند جهت رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و رفاهی در طول ایام نوروز به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند که رزرو اینترنتی نیز از 4 اسفندماه شروع شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری صبح قزوین، تاریخ انتشار: 19اسفند 1397 ، کدخبر:334438 ،www.sobheqazvin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
این کار منو خیلی خوشحال میکنه که مثلا فرهنگیان می تونن از این امکانات استفاده کنن با توجه به گرون بودن مسافرات ها خب این بخش خوبی در کاهش هزینه ها داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین