پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
فرماندار شهرستان آبیک گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک مکلف هستند یک مکان برای ایام تعطیلات نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار دهند.

شعارسال: فرماندار شهرستان آبیک گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک مکلف هستند یک مکان برای ایام تعطیلات نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار دهند.

 شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: با همکاری خانواده خیر مرحوم سمائیان ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی شهرستان آبیک آغاز شده که بر اساس استانداردها، بسیار شکیل و مستحکم احداث می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در هفته آینده اشاره کرد و افزود: لازم است در این جشنواره از خیرانی که طی سال‌های اخیر در احداث فضاهای آموزشی در شهرستان آبیک نقش ایفا کرده‌اند و فراموش شده‌اند، دعوت به عمل آمده و برای آنان کرامت قائل شده و تجلیل کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهیدان و شهدای دانش‌آموز ویژه بهمن بیگ‌زاده در اردیبشهت ماه سال آینده ادامه داد: تمام مسئولان دستگاه‌های مربوطه باید در برگزاری این برنامه حمایت و مساعدت لازم را داشته باشند تا بزرگداشت در شأن شهدا به ویژه شهید دانش‌آموز 13 ساله بیگ‌زاده برگزار شود.

این مسئول آماده‌سازی اسکان‌های اداره آموزش و پرورش برای مسافران نوروزی تاکید و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک مکلف هستند یک مکان در ایام تعطیلات نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار دهند تا مردم و مسافران نوروزی استفاده کرده و از این شهرستان خاطره خوشی در اذهانشان باقی بماند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: ظرفیت‌ها و شاکله‌های موجود در شهرستان آبیک پررنگ‌تر از جاهای دیگر است که می‌توان به نقش و سهم این شهرستان در تولید تخم‌مرغ، گوشت سفید، شیر، قارچ و غیره اشاره کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:12 اسفند 1397 ، کدخبر:735390 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین