پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز هنرستان‌ها و استقرار پایه دوازدهم به استان قزوین اختصاص یافت.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز هنرستان‌ها و استقرار پایه دوازدهم به استان قزوین اختصاص یافت.
سالار قاسمی صبح امروز در گردهمایی تخصصی کارشناسان و مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش که در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین یکی از استان‌های پیشرو در توسعه رشته‌های فنی و همچنین رشد کمی و کیفی هنرستان‌ها بوده که باید از این ظرفیت استفاده بهینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: تجهیز هنرستان‌ها یکی از مشکلات اساسی بوده که نیازمند تعامل مسئولان در این حوزه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز هنرستان‌ها و استقرار پایه دوازدهم به استان قزوین اختصاص یافت که در رفع بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود.

قاسمی عنوان کرد: براساس رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم از منابع استانی نیز اعتباری برای تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: نظام آموزشی عمده مشکل در بخش کارآفرینی بوده که نیازمند تغییر و تحول است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه فرهنگ «خلاقیت» به عنوان عنصر اصلی کارآفرینی به خوبی در سطح جامعه نهادینه نشده است.

قاسمی بر توسعه نوآوری و ایده‌پردازی در سطح مدارس استان تاکید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1727714 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین