پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت ۴ مدرسه سبز در استان خبر داد. سیاوش شمسی پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین ظهر شنبه با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد.
شعارسال: سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در دیدار صمیمانه اظهار داشت: ۴ مدرسه سبز در استان فعالیت دارند که امید است با مشارکت و همکاری سازمان محیط زیست استان بتوانیم این تعداد مدارس را به ۱۰ مدرسه سبز برسانیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان اداره کل آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست استان افزود: ارتقاء سواد زیست محیطی دانش ‌آموزان در مفاد این تفاهم ‌نامه گنجانده شده است و این تفاهم نامه از اهداف زیست ‌محیطی در مدارس است، می توانیم از ظرفیت مدارس برای بالابردن فرهنگ محیط زیست جامعه بهره برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین ار ظرفیت های خوبی برخوردار است که نمونه بارز آن اردوگاه های دانش آموزی است، می توانیم با همکاری و کمک سازمان محیط زیست استان، اردوگاه شهید بابایی روستای یانس آباد را به عنوان پایلوت به منظور آموزش و فعالیت های محیط زیستی اختصاص دهیم.

قاسمی تأکید کرد: باید کودکان مان را به این باور برسانیم که مراقبت از محیط زیست به آینده روحی و فکری و جسمی آن‌ ها پیوند خورده است و نباید از آن به سادگی عبور کنند.

سیاوش شمسی پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز ضمن قدردانی از همکاری های آموزش و پرورش استان در فعالیت های زیست محیطی بر ادامه همکاری های فی مابین تأکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: تشکل های زیست محیطی مردم نهاد، فعالیت های خوبی در آموزش و حفظ محیط زیست دارند، امید است بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش، فضایی جهت فعالیت تشکل های محیط زیست تأمین شود.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز در ادامه بر توسعه مدارس سبز استان به ۱۰ واحد آموزشی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست صمیمانه محمد زحمت کش مسئول تشکل های محیط زیست استان، مهدی یعقوبی کارشناس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت ها و حسین ابوعلی کارشناس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی حضور داشتند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395 ، کدخبر: 3864607 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
مدرسه قرمز و نارنجی و بنفش ندارید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین