پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود هزار و ٣٠٠ نفر در کمپ‌های اسکان موقت اقامت داشته‌اند.

شعار سالمهدی سیف، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود هزار و ٣٠٠ نفر در کمپ‌های اسکان موقت اقامت داشته‌اند و براساس آمار موجود، به ترتیب بوستان‌های منطقه ١5 و ١٩ بیشترین تعداد مسافران را اسکان داده‌اند.

وی ادامه داد: از تاریخ ٢ فروردین ماه تاکنون ۳۵ تور با هماهنگی ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان پیش بینی می شود، این تعداد تا ١٢ فروردین ماه به بیش از 5٠ تور افزایش پیدا کند. روزانه ٨٠٠ پیام از طریق سامانه ١٣٧ برای ثبت نام در تورهای تهران گردی ثبت می‌شود.

سیف گفت: البته این تعداد به غیر از درخواست هایی است که شهروندان از طریق USSB و سایت visit. tehran.ir ثبت می کنند. استقبال خوب شهروندان از این روش ها نشان دهنده آن است که اقدامات صورت گرفته برای استفاده از فضای IT در‌حوزه گردشگری به نتایج خوبی رسیده است.

وی افزود: اکنون تور ‌3 برج شامل بازدید از برج ازادی، برج طغرل و برج میلاد با بیشترین استقبال رو به رو بوده اند و پس از آن به ترتیب تور ری گردی و تور آزادی شامل بازدید از برج آزادی و شهرک سینمایی غزالی بیشترین تعداد مخاطب را ثبت کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب:692011، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
برج میلاد در ایام نوروز میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی بوده است ؛ معماری مدرن تهران خود مخاطب های خاص خود را دارا است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین