پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان ایجاد شده که از این تعداد ۴۹ پایگاه مشترک با هلال احمر خدمت‌رسانی خواهند کرد
شعارسال:مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان ایجاد شده که از این تعداد ۴۹ پایگاه مشترک با هلال احمر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مهدی جمال صبح سه شنبه در آئین افتتاح دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و رونمایی از شبکه وسیع اطلاع رسانی اداره‌کل میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان ایجاد شده است، ابراز کرد: ۴۹ پایگاه اطلاع رسانی مشترک با هلال احمر و ۱۶ پایگاه اطلاع رسانی مستقل توسط میراث در نوروز ۹۸ دایر شده است.

وی با بیان اینکه اولین، مهم‌ترین و جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در استان سمنان رونمایی می‌شود، افزود: تمام تلاش مجموعه ستاد تسهیل خدمات سفر ارائه بهترین خدمت به مسافران و به خصوص زائران رضوی در طول ایام نوروز است.

دبیر ستاد تسهیل خدمات سفر استان سمنان گفت :۱۲۰ هزار نسخه انواع بروشورهای اطلاع رسانی جاذبه‌های استان چاپ شده و در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

جمال بیان کرد: نوروزگاه با دو رویکرد استفاده مسافران و گردشگران و همچنین شهروندان شهرهای استان سمنان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۱ واحد بوم گردی در استان سمنان برای ایام نوروز ۹۸ آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است، ابراز کرد: اینفوگرافی جاذبه‌های گردشگری استان در نوروز گاه برای مسافران تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با اشاره به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های صنایع دستی استان گفت: در هشت شهرستان، هشت سیاه چادر برای فروش محصولات خانگی و صنایع دستی در نوروز ۹۸ برپا می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار28اسفند97، کدخبر: 4571951،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین