پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
مدیر آموزش وپرورش گناباد انتشار برخی اخبار نادرست در فضای مجازی را موجب التهاب جامعه و از بین رفتن اعتماد عمومی دانست.

شعار سال: مدیر آموزش وپرورش گناباد امروز یکشنبه در دوازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش که با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات این اداره برگزارشد با گلایه از انتشار برخی خبرها در فضای مجازی گفت: انتشار ایناخبار کذب در فضای مجازی باعثتوهین به جامعه بزرگ فرهنگی و از بین رفتن اعتماد عمومی به مسئولین می شود.

هادی محمدپور افزود: متاسفانه در چند روز اخیر برخی کانال های مجازی در شهرستان با انتشار اخباری نادرست باعث ناراحتی فرهنگیان در این مجموعه شده و خواستار برخورد با انتشار دهندگان شده اند.

وی در ادامه از تجهیز ۱۲ آموزشگاه با ظرفیت پذیرش ۵۰۰ میهمان در هر شب برای اسکان فرهنگیان درایام عید خبر داد و گفت : برای اولین بار دو آموزشگاه و خوابگاه در شهر کاخک وبیدخت اماده پذیرش فرهنگیان شده است.

در این جلسه فرماندار و ریییس شورای آموزش وپرورش گناباد هم ضمن تجلیل از برگزار کنندگان همایش علمی پژوهشی شهدای دانش اموز آن را بسیار اثر گذار و در نوع خود بی نظیر دانست وگفت: در برخی از این همایش ها استفاده ابزاری از شهید می شود اما این یادواره موجب شد تا مسئولین استان درخواست اجرای ان را در سایر شهرستان ها داشته باشند.

محمد علی نبی پور در خصوص نشر برخی اخبار کذب در فضای مجازی افزود: متاسفانهاین لجن پرکنی هاهمیشه بوده و خواهد بود وهر روز به طریقی اقدامات دولت را با نشر برخی اخبار نادرست زیر سوال برده و می خواهند فضای جامعه را ملتهب نمایند.

وی گفت:متاسفانه نگاه سیاسی در تحلیل ها پر رنگ شده و همین امر باعث شده در فضای مجازی تهمت ها نیز افزایش یابد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه امروز کار کردن در فضای شیشه ای بسیار سخت شده تصریح کرد: نقد منصفانه را باید پذیرفت زیرا باعث ارتقایکار مسئولین می شود اما سیاه نمایی با انتقاد فرق می کند.

نبی پور نقش روابط عمومی ها را در ادارات موثر دانست وافزود: باید با اقدامات فرهنگی و سعه صدر با این گونه افراد لجوج برخورد شود.

حمیدرضا بنی اسدی، دادستان عمومی وانقلاب گناباد هم در این جلسه با بیان اینکه نشر اکاذیب دو گونه هستند گفت: برخی جنبه خصوصی و برخی عمومی هستند و این اخبار جنبه خصوصی دارد و تا شخصی شکایت نکند از نظر حقوقی نمی توان برخورد نمود.

گفتنی است در چند روز اخیر در فضای مجازی از تنبیه دانش اموزان و تعطیلی زودهنگام مدرسه توسط معلمین انتقاد شده بود که در ادامه جوابیه آموزش و پرورش گناباد بدین شرح اعلام می شود .

جوابیه مدیر آموزش و پرورش گناباد:

اخیرا در کانال شما مطلبی در قالب سوال از حقیر به عنوان مدیر آموزش و پرورش گناباد در خصوص علت تعطیل اعلام کردن همکاران خودم در یکی از دبستان های سطح شهر و متاسفانه جسارت های بی پایه و اساس مطرح شد.

گرچه قصد پاسخگویی به سوالات بینام و نشان رو نداشتم و این مطالب صرفا برای کانال خبری - که طرح موضوع کرده ارسال می کنم انشاله مدیر محترم اطلاعات لازم از شخص مورد نظر را دارند که توهین ها را منتشر نموده اند.

به جرات می توانم ادعا کنم آموزش و پرورش گناباد دارای همکارانی متعهد، با اخلاص و مسولیت پذیری است و شاهد این مطلب موفقیت های همیشگی علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان این شهرستان که جز با حمایت این همکاران گرانقدر و البته با همراهی اولیا و جدیت دانش آموزان در سطح استان و بعضا کشور اتفاق نمی افتد.

چگونه این فرد بینام و نشان به خود اجازه می دهد در خصوص چگونگی کارکرد معلمین و نحوه حقوق دریافتی آنها اظهار نظر کند مگر معلمین در خصوص آسیب های سایر مشاغل چه گفته اند و آیا چهارچوب و ضوابط تعطیلات تابستانی و موارد ذکر شده را مگر فرهنگیان معین می کنند؟

مطمئن هستم طراح سوال فرزندش دانش آموز نیست که به سخت کوش ترین معلمین بخصوص در دوره حساس بنیادین ابتدایی جسارت می کند و حرف های کذب و بی اساس درباره تعطیلی آموزشگاه از زبان معلم می زند.

بر هیچ کسی پوشیده نیست در هر شغل و فعالیتی مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد ولی به عنوان کوچکترین عضو جامعه بزرگ فرهنگی از همه عزیزان درخواست دارم ضمن احترام به مشاغل یکدیگر، حرمت معلم، نقش تاثیرگذار و جایگاه رفیع تربیتیش حفظ شود، غافل نشویم هر کدام از ما مدیون زحمات و تلاش های مربیان خود هستیم،

دیوار آموزش وپرورش را پایین نیاوریم تا دیوار زندان ها بلندتر نشود اجازه دهیم و دست در دست معلم فرزند خود بگذاریم تا نسلی تربیت کنند که آینده این کشور عزیز را بهتر و بهتر بسازند.

برابر دستورالعمل ابلاغی تمامی آموزشگاه ها تا ۲۸ اسفندماه دایر و همکاران محترم مشغول خدمت رسانی و تدریس به دانش آموزان عزیز خواهند بود.

دایره حقوقی آموزش وپرورش این حق را داراست تا جسارت مطرح شده علیه جامعه بزرگ فرهنگیان گناباد را پیگیری نماید.

اولیا عزیز و همشهریان گرامی چنانچه مواردی و مشکلاتی را احساس می کنند درخواست دارم به کارشناسان ارزیابی عملکرد و حراست مدیریت چه تلفنی یا حضوری انعکاس نمایند تا پیگیری لازم انجام شود.

با احترام فراوان

هادی محمدپور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد ۹۶/۱۲/۲۵

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قدس آنلاین، تاریخ 27 اسفند 96، کد مطلب: 593456: www.qudsonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین