پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
معاون‌گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هدف ما ارزان‌سازی سفرهای نوروزی است، از معرفی‌فرهنگ ویژه نوروز و آئین کهن سرزمین مردم آذربایجان غربی به عنوان برنامه مهم و اساسی امسال یاد کرد.

شعار سال: حسین امامی از برنامه ریزی اساسی برای استقبال از مسافرین نوروزی در استان خبر داد و افزود: امسال بر اساس دستور العمل اجرایی ستاد سفر کل کشور ستاد نوروزی از یک ماه قبل تشکیل و کمیته های ده گانه این ستاد شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در جلسات کمیته های تخصصی تمامی برنامه های موردنیاز برای ارائه به مسافرین نوروزی انجام گرفته است و کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات، اسکان و رفاه، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت مسافرین بصورت مستقیم زیر نظر این اداره کل انجام خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در مورد معرفی آئین و سنن فرهنگی مردم استان به مسافرین نوروزی، گفت: معرفی فرهنگ ویژه نوروز و معرفی آئین کهن سرزمین مردم آذربایجان غربی جزء برنامه مهم و اساسی امسال خواهد بود.

وی عنوان کرد: این برنامه ها در 16 شهر استان تدوین شده است که این رسوم و آئین ها متناسب با فرهنگ همان شهرستان به مردم عرضه و معرفی خواهد شد.

امامی، ارزان سازی سفر برای مسافرین نوروزی را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: برای این امر جلسات متعددی با هتل داران و راهنمایان گردشگری و اصناف برگزار کرده ایم که محور اصلی بالا بردن نرخ تخفیف واحدهای اقامتی بود، که خوشخبتانه با همکاری واحدهای اقامتی مسافرین نوروزی با کمترین هزینه در واحدهای اقامتی اسکان خواهند یافت.

وی افزود: امسال برای اولین بار اقامت گاه‌های بوم گردی در شهر و روستاهای مختلف پیش بینی شده است. ارزان قیمت بودن اقامت گاه های بوم گردی علاوه بر ارزان بودن و معرفی فرهنگ آن منطقه به مردم سایر مناطق کشور وجهان می تواند باعث جذب مسافرین حتی گردشگران خارجی به این استان باشد. در حال حاضر شش عدد اقامتگاه بومگردی در استان وجود دارد که در خدمت مسافرین عزیز خواهد بود.

این مقام مسئول از در اختیار گذاشتن اتوبوس گردشگری رایگان به مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: نظیر سالهای گذشته با همکاری نهادهای مختلف اتوبوس گردشگری مسافرین نوروزی جهت معرفی آثار تاریخی هر شهرستان در اکثر شهرهای استان در برنامه کاری نوروزی قرار دارد.

امامی در مورد تعامل با اداره جات مختلف برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین گفت: امسال با همکاری بخش خصوصی و ادارات مختلف در حدود 18 نهاد مستقل همکاری مستمر و صمیمانه ای تا پایان کار این ستاد در امر سفرهای نوروزی خواهند داشت.

وی در مورد بازرسی از اصناف در ایام نوروزی یادآور شد: بازرسی از اصناف مختلف در ایام نوروز توسط سازمان صنعت ومعدن تجارت استان انجام خواهد گرفت تا شاهد عرضه محصلات بی کیفیت یا گران قیمت به مسافرین نباشیم و تمامی محصولات با نرخ مشخص عرضه شود.

امامی در مورد معرفی جاذبه های گردشگری استان در پایانه های مرزی و فرودگاه های استان گفت: در برنامه پیش بینی شده در روز اول فروردین به استقبال مسافرین نوروزی در فرودگاه ارومیه خواهیم رفت و همزمان نیز برنامه آئینی نیز همزمان در پایانه های مرزی و فرودگاه های خوی، ارومیه و ماکو را خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: 601037، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
خیلی وقته که هدفتون اینه ولی خب همین الان رفتن به مالزی خیلی ارزون تر از رفتن به کیشه!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید در کنار اینارزان سازی پروژه ایمن سازی رو هم تعریف کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین