پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
تامین آب برای صنعت، مهمترین دغدغه پایتخت صنعتی ایران از عنوان های خبری شماره 22 هفته نامه بهرنگ استان مرکزی است.

شعار سال: این هفته نامه به نقل از معاون امور عمرانی استانداری استان مرکزی آورده است: صنعت وابسته به اب است و یکی از دغدغه های اساسی در استانی که به پایتخت صنعتی ایران شهرت دارد، بحث تامین اب صنایع است.

عزیز فیلی افزوده استک شهرستان های اراک، ساوه و زرندیه که ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش صنعت را در سطح بالا دارند با معضل کم ابی دست و پنجه نرم می کنند.
اگرچه 87 درصد روستاهای استان مرکزی هم اینک از اب اشامیدنی سالم برخوردارند اما برای دستیابی به برنامه های افق سال 1420 صنعت نیاز مبرم به آب اصل اساسی است.
از وضع نامناسب مهمانسراها تا عرضه میوه های سرمازده، فریاد مظلومیت طبیعت در هیاهوی صنعت خاموش می شود، تشکیل کمیته بهداشت و درمان سفر در استان مرکزی و چهارشنبه سوزی به جای چهارشنبه سوری که سنت های شیرین را تلخ می کند از دیگر عناوین شماره جدید هفته نامه بهرنگ است.
هفته نامه بهرنگ به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد رجائیان منتشر می شود.

*** بهار توبه شکن می رسد ز راه دریغ، عنوان سرمقاله شماره 331 هفته نامه وقایع استان مرکزی است که به تحلیل مسایل سیاسی روز و تحولات سال جاری پرداخته است.
در این سرمقاله که به قلم نیره یوسفی راد نگاشته شده، آمده است: سال جاری فراز و نشیب های متعددی داشت از حادثه منا گرفته تا توافق هسته ای، مقوله سفارت عربستان تا حکم اعدام بابک زنجانی، انتخابات هفتم اسفند تا پیروزی های ورزشی و بالاخره رای هایی که پیام ها و معانی خود را داشت.
این سرمقاله می افزاید: کاش دیگر بوی تعفن سیاسی بازی از بند بند زندگی مردم رخت بربندد و در بهاری که می رسد عدالت و پیشرفت سرلوحه امور باشد.
آمادگی 88 مدرسه برای اسکان نوروزی مسافران در استان مرکزی، از امید باران تا بارش امید، حوزه ورزش و سالی پرهیجان، جریان سازی سینمای هنر و تجربه و روزهای خوش دستفروشان از جمله عناوین خبری هفته نامه وقایع استان مرکزی است.
هفته نامه وقایع استان مرکزی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی نیره یوسفی راد در استان مرکزی منتشر می شود.
44 نشریه و 9 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار جمعه 22 اسفند 1394، کد 81999929: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین