پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
فرماندار ویژه چابهار گفت: مشکل تامین آب و کمبود فضای بیمارستانی از موارد بحرانی چابهار است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برطرف شود.

شعارسال: ایوب درویشی بعد از ظهر امروز در اولین جلسه مدیریت بحران شهرستان چابهار در سال جاری که با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: چابهار منطقه‌ای است که همواره در معرض بحران‌هایی از قبیل سیل و خشکسالی، گرمای شدید هوا و سونامی قرار دارد و این موارد باعث شده منطقه بلاخیزی داشته باشیم.

فرماندار ویژه چابهار گفت: متاسفانه در رابطه با مدیریت بحران فرهنگ نابه‌جایی میان مسئولان شیوع پیدا کرده و به عبارتی همه ما ابتدا منتظر وقوع حادثه هستیم و سپس به راهکارهای لازم می‌اندیشیم اما در این راستا ضرورت دارد به پیش‌بینی لازم جهت مدیریت صحیح در راستای کاهش خسارات پیش از وقوع حادثه بپردازیم.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران یعنی زمان نبود بحران به دنبال راهکارهای مناسب باشیم؛ بدون شک هر بحران خساراتی به دنبال دارد اما آمادگی قبل از وقوع آن باعث کاهش خسارات می‌شود و همه ما باید به برنامه‌ریزی دقیق در این راستا بیندیشیم.

درویشی با اشاره به اینکه استاندار سیستان و بلوچستان اهتمامی جدی به موضوع آگاهی، آمادگی و پیشگیری از بحران دارد، گفت: همکاری تمام بخش‌ها اعم از خصوصی، دولتی و نیمه خصوصی در مواجه با پدیده بحران امری ضروری است.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: ما 2 وضعیت بحرانی در شهرستان داریم؛ اول موضوع آب که وضعیت مستمر بحران ایجاد کرده و دیگر موارد بحرانی که با سایر شهرهای استان مشترک است.

وی به ضرورت تهیه طرح جامع مقابله با بحران با محوریت هلال احمر و همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌ها اعم از نظامی، انتظامی و غیره باید در مواقع بحران تحت مدیریت واحد عمل کنند نه اینکه به صورت جزیره‌ای عمل کنند و موجب تشدید بحران شوند.

درویشی خاطرنشان کرد: تنها بیمارستان چابهار در حال حاضر در وضعیت نیمه بحرانی قرار دارد که امیدواریم به یاری خداوند با ساخت بیمارستان جدید این شهرستان مشکلات موجود در این زمینه نیز مرتفع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1396، کدخبر: 1488050 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین