پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کمبود بیمارستان در استان و درخواست‌های مکرر مردم، سه بیمارستان ٥٤٠ تختخوابی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار احداث می‌شود.

شعار سالاستاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کمبود بیمارستان در استان و درخواست‌های مکرر مردم، سه بیمارستان ٥٤٠ تختخوابی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار احداث می‌شود.

سید دانیال محبی در نشستی که به ‌همین منظور با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مدیران کل راه و شهر سازی استان و جنوب استان در دفتر کار استاندار برگزار شد، اظهار کرد: احداث این بیمارستانها پس از بررسی و تصویب در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در شورای عالی شهرسازی کشور مصوب شده و زمین مورد نیاز برای ساخت آنها نیز اختیار شده است‌.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای احداث این سه بیمارستان یک هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی و مشارکت بنیاد برکت تامین می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:97011503295، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
بعد از 40 سال که از انقلاب میگذره اتفاق همچین بزرگی هم نیست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین