پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ظرفیت های دریای عمان برای توسعه سیستان و بلوچستان متاسفانه تا کنون بهره کافی برده نشده است.
شعار سال: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ظرفیت های دریای عمان برای توسعه سیستان و بلوچستان متاسفانه تا کنون بهره کافی برده نشده است.

سید دانیال محبی در شورای برنامه ریزی توسعه سیستان و بلوچستان افزود: ظرفیت های گردشگری، صید و صیادی در دریای عمان برای توسعه سیستان و بلوچستان باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی این استان تقویت زیرساخت های بخش حمل و نقل بسترساز توسعه است و باید تلاشهای زیادی برای رسیدن به نقطه ایده آل از سوی دستگاههای دست اندرکار انجام شود.

محبی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های بخش حمل و نقل در هر منطقه توسعه و پیشرفت آن منطقه را بدنبال دارد اظهار کرد: گستردگی سیستان و بلوچستان تبدیل به یک معضل شده و تنها راه حل رسیدن به توسعه این استان توجه ویژه به زیرساخت های بخش حمل و نقل است .

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد و تا زمانی که زیرساخت های حمل و نقل در این استان فراهم نشود نمی توان به توسعه پایدار دست یافت.

وی گفت: علاوه بر توسعه راههای این استان باید استانداردسازی نیز مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به شکل نامناسب شهرهای سیستان و بلوچستان از لحاظ هندسی افزود: طرح های تفصیلی برای سر و سامان دادن به وضعیت شهرهای این استان باید مورد توجه باشد.

محبی بیان کرد: متاسفانه رشد سکونتگاه های غیر رسمی در اطراف شهرهای سیستان و بلوچستان یک عارضه بزرگ محسوب می شود که مهندسی شهرها را بهم ریخته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با معضل خشکسالی و کم آبی دست و پنجه نرم می کند که نیاز است در این رابطه برنامه ریزی های مدون انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397،کدخبر: 97021005764 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
میشه با استفاده از کار های دریای اشتغال رو افزایش داد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
چه عجب یک مسیول همچین چیزی رو اقرار کرد
خوب به فکر باشید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین