پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
معاون امور تعاون وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ملی فقرزدایی؛ کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال فراگیر و توجه به اشتغال روستایی و توسعه تعاون و تعاونی ها و مهارت افزایی، امنیت شغلی، صندوق ها، بنگاههای اقتصادی و توسعه فرهنگی و اجتماعی نیروی کار در دستور کار دولت است.

شعار سالمعاون امور تعاون وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ملی فقرزدایی؛ کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال فراگیر و توجه به اشتغال روستایی و توسعه تعاون و تعاونی ها و مهارت افزایی، امنیت شغلی، صندوق ها، بنگاههای اقتصادی و توسعه فرهنگی و اجتماعی نیروی کار در دستور کار دولت است.

 منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر سید حمید کلانتری در شورای اداری شهرستان خاش افزود: در سیستان و بلوچستان باید به مباحث مرزی، جمعیت بالای روستایی، محروم بودن مردم و وجود معضلات حاشیه نشینی توجه باشد و از رقم ۱ و نیم میلیارد دلار از اعتبارات صندوق توسعه ملی سهم اشتغال روستایی معادل دوازده هزار تومان و تسهیلات دویست میلیارد تومانی ویژه طرحهای فراگیر باید به این استان نگاه ویژه ای صورت بپذیرد و این امر با تشکیل تعاونی ها مانند روستا تعاون و صندوق ها و غیره محقق شدنی است.

وی گفت: تنوع قومی و مذهبی و ظرفیت غنی گردشگری و صنعتی استان و منطقه خاش فرصتی ارزشمند برای خدمت رسانی پدید آورده که با تشکیل تعاونی های بزرگ می توان به حل مشکلات اشتغال مردم کمک کرد.

تاج الدینی معاون پارلمانی تامین اجتماعی کشور نیز در این جلسه با ارائه گزارش آماری در حوزه های مختلف خدماتی گفت: چهار بیمارستان در سیستان و بلوچستان از سوی تامین اجتماعی ایجاد شده و طرحهای توسعه ای نیز در حال انجام است.

شماری از مقامات در وزارت کار و سازمان بهزیستی و فنی و حرفه ای کشور نیز در حوزه عملکردی خود گزارش دادند.

برای حل مشکلات معلولان نیازمند به ویلچر در خاش و میرجاوه قولهای مساعدت از سوی معاون توان بخشی بهزیستی کشور داده شد و علاوه بر این دو میلیارد ریال اعتبار برای حل بخشی از نیازهای جامعه هدف در این منطقه اختصاص یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:968-8184-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین