پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
‌استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار شماری از سران طوایف و معتمدان شهرستان زاهدان گفت: مشارکت و همدلی زمینه ساز توسعه و رشد جوامع و تفرقه و تشتّت آفت به شمار می‌رود.

شعار سال: ‌استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار شماری از سران طوایف و معتمدان شهرستان زاهدان گفت: مشارکت و همدلی زمینه ساز توسعه و رشد جوامع و تفرقه و تشتّت آفت به شمار می‌رود.

سید دانیال محبی اختلافات را عامل و مانع توسعه در جوامع دارای تکثر قومی و مذهبی دانست و افزود: توسعه امری مفهومی و تشتّت از موانع توسعه است.

وی با بیان اینکه انسان ‌بستر و محور توسعه محسوب می‌شود‌، با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف‌خواستار همکاری سران طوایف‌، متنفذین و معتمدین برای سرمایه‌گذاری بومیان صاحب تمکن مالی در استان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پتانسیل‌های بی‌نظیر خدادادی طبیعی‌، گردشگری و کشاورزی از جمله میوه‌های گرمسیری در سواحل مکران منبع عظیمی برای خلق ثروت است که با توجه به جمعیت جوان جویای کار در استان‌، سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم را می‌طلبد.

محبی برنامه‌ریزی هدفمند‌، عقلانی بودن برنامه‌ها‌، تحرک و پویایی را لازمه مدیریت برنامه محور بیان کرد.

نماینده عالی دولت در استان بر مشارکت و همراهی معتمدان و سران طوایف در رفع آثار سوء حاشیه نشینی تاکید کرد.

محبی استاندار با بیان اینکه قانون‌گریزی از شاخصهای عدم توسعه به شمار می‌رود، گفت: با تلاش مدیران و حمایت دولت تدبیر و امید مشکل فاقدین شناسنامه برطرف خواهد شد.

وی آمادگی خود را برای شنیدن پیشنهادات نخبگان و گروه های مرجع اعلام ‌و اظهار کرد: عزم همگانی و هم‌افزایی موتور محرکه توسعه استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:96090803801، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین