پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
‌فرماندار شهرستان زابل گفت: برای رفع مشکلات سیستان که اساسی و دانش بنیاد بوده، نقش دانشگاه‌ها حائز اهمیت است.

شعار سال: هوشنگ ناظری‌ در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور شهرستان زابل اظهار کرد: دانشجویان‌، دانشگاهیان و افرادی که در عرصه علم و دانش فعالیت می‌کنند و در زمره صاحبان خرد و اندیشه هستند‌، می‌توانند در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کنند و برای توسعه و سربلندی ایران اسلامی بیش از پیش همت گمارند.

فرماندار زابل با بیان اینکه وجود دانشگاه در هر شهر و دیاری نشان دهنده توسعه و رغبت مردم آن منطقه به علم و دانش است‌، افزود: برای رفع مشکلات سیستان که اساسی و دانش بنیاد بوده، نقش دانشگاه‌ها حائز اهمیت است.

ناظری همچنین در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنان سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا محکوم‌، غیر عقلانی و ناشی از توهمات و عدم درک صحیح وی از شرایط ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با محکوم کردن سخنان سخیف و ابلهانه رئییس جمهور آمریکا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه‌ای است برخواسته از بطن مردم و جزء لاینفک انقلاب اسلامی و مردمی ترین نهاد انقلاب است که کار برقراری امنیت و آرامش را در ایران و منطقه به عهده دارد.

فرماندار شهرستان زابل ادامه داد: سپاه در کنار سایر نیروها به دفاع از وطن‌، ناموس و شرف ملت ایران می‌پردازد و این طریقت حق همه ملت‌های آزاده گیتی است‌، اما مستکبران و زورگویان عالم با توجه به خوی استکباری و مطامعی که دارند به دنبال تضییع این حق هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: برای پاسخ به یاوه گویی‌های رئییس جمهور مفلوک آمریکا و همه زورگویان دنیا باید با همت و تلاش به دنبال دستیابی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 96072614668 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین