پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از طرح توسعه بندر و راه آهن چابهار گفت: این طرح با هدف ایجاد کریدور ریلی شرق کشور و اتصال بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی کشور، کمک به توسعه سواحل مکران از طریق ایجاد ارتباط ریلی، اتصال کشورهای آسیای میانه و افغانستان به آب‌های آزاد اقیانوسی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه و رشد اقتصادی منطقه در حال احداث است.

شعار سال: استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از طرح توسعه بندرو راه آهن چابهار گفت: این طرح با هدف ایجاد کریدور ریلی شرق کشور و اتصال بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی کشور، کمک به توسعه سواحل مکران از طریق ایجاد ارتباط ریلی، اتصال کشورهای آسیای میانه و افغانستان به آب‌های آزاد اقیانوسی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه و رشد اقتصادی منطقه در حال احداث است.

 منطقه سیستان و بلوچستان، دانیال محبی افزود: طول این طرح 610 کیلومتر است که با احتساب خطوط ایستگاهی، 730 کیلومتر طول خواهد داشت. بر اساس طراحی انجام شده این پروژه، سرعت حرکت قطار مسافری 160 کیلومتر در ساعت و نوع باری آن 120 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: این خط آهن با عبور از شهرهای چابهار- نیکشهر- ایرانشهر- خاش به زاهدان خواهد رسید و دارای 29 ایستگاه است. در طول مسیر این خط آهن 35 دهانه تونل به طول 13 هزار و 750 متر و 223 دستگاه پل خاص به طول 11 هزار و 500 متر وجود دارد که با توجه به تمدید زمان اتمام این پروژه، پیش‌بینی می‌شود این طرح تا سال 1399 به بهره‌برداری برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:969-684-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین