پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
علی اوسط هاشمی، استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان صبح (جمعه 19 آبان) برای خداحافظی از شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در منزل وی حضور یافت.

شعار سال: مهندس هاشمی همراه جمعی از معاونان و همکارانش در استانداری جهت خداحافظی با شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به منزل وی آمد.

مولوی عبدالحمید در این دیدار از زحمت‌های استاندار سابق تقدیر و تشکر کرد و وی را استانداری «مردمی» خواند.

امام جمعه اهل‌سنت زاهدان ابراز داشت: مهندس علی اوسط هاشمی اهل تعامل با مردم و علما و نخبگان آنان بود. «برقراری امنیت»، «تحکیم وحدت» و آغاز «پروژه‌های بزرگ عمرانی» در استان سیستان‌وبلوچستان از جمله خدمات مهندس هاشمی است که در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند.

در پایان این دیدار، یک جلد کلام‌الله مجید و لوحی در تقدیر از زحمات مهندس هاشمی توسط شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به استاندار سابق تقدیم شد.

گفتنی‌ است مهندس علی اوسط هاشمی حدود چهار سال به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت تدبیر و امید در سیستان‌وبلوچستان سکاندار استانداری بود. آئین «تکریم و معارفه» استاندار سیستان‌ و بلوچستان چهارشنبه 17 آبان برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 20 آبان 96،کد مطلب: 635351: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین