پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور برگزار شد و عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر معرفی و از زحمات مصطفی سالاری تقدیر شد.

شعارسال: مراسم تکریم و معارفه استاندار بوشهر صبح سه‌شنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مصطفی سالاری استاندار بوشهر برگزار شد.

در این آئین عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر معارفه شد و از تلاش‌ها و زحمات مصطفی سالاری استاندار پیشین تقدیر شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح سه‌شنبه به بوشهر سفر کرد و پس از استقبال در فرودگاه بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کرد.

عبدالکریم گراوند پیش از این به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر فعالیت داشت.

پیش از گراوند، مصطفی سالاری به مدت چهار سال استاندار بوشهر بود و چندی پیش به عنوان استاندار گیلان انتخاب و مشغول به فعالیت شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران ایسکا نیوز، تاریخ انتشار 25 مهرماه 96، کد خبر 847812 : ، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین