پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه اشتغال روستایی گفت: شناسایی ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌‌زایی روستاها و بازاریابی و شبکه‌گذاری تولید محصولات روستایی استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد.

شعار سال: مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستایی اظهار داشت: استان بوشهر از قابلیت‌های مهمی در حوزه تولید و اشتغال مواجه است که شناسایی این ظرفیت‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از تدوین سند توسعه روستایی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در هر روستا شاخص‌های عمومی و امکانات فیزیکی توسعه‌ای شناسایی و در سند توسعه روستایی تدوین می‌شود که حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی این سند مورد توجه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های روستایی نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد تصریح کرد: در تدوین سند توسعه روستایی استان بوشهر ضمن تعیین شاخص‌های اشتغال‌زایی و تولیدی، باید بازاریابی و شبکه‌گذاری تولید محصولات روستایی در اولویت قرار بگیرد.

سالاری، با تاکید بر شناسایی استعدادهای اشتغال‌زایی و تولیدی روستاهای استان بوشهر افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در روستاها باید قابلیت اشتغال‌زایی این مناطق شناسایی و ارائه شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانو‌ن‌های توسعه روستایی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی کانون‌های توسعه روستایی در هر روستا، انجمن توسعه روستایی در 24 بخش استان و ایجاد اتحادیه توسعه روستایی شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی با مشارکت مدیران کل ادارات اجرایی می‌شود بیان کرد: در این راستا مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به عنوان معین بخش‌ها برای تسریع در ارائه خدمات اشتغال‌زایی روستایی در بخش‌های استان بوشهر مشارکت دارند.

سالاری با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه در عرصه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستاها خاطر نشان کرد: پایگاه داده‌های روستایی برای توسعه اشتغال روستاهای تهیه و تدوین شود و اجرایی شدن برنامه‌های ششم در این عرصه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش مهم حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در اشتغال‌زایی تاکید کرد: طرح کارورزی و آموزش‌های مهارتی در اولویت برنامه‌های قرار داشته باشد و تسریع در اجرای آن مورد تاکید است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 1509055 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین