پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای CIS در استان خبر داد.

شعار سال: روهام قلیچی اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه مذکور با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی و محصولات غذایی و صنایع وابسته و ایجاد تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط و تبادل تجربیات و گسترش روابط تجاری میان شرکت های استانی، کشوری و بین المللی دایر می شود.

قلیچی تصریح کرد: شرکت های معتبر کشوری و استانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و ... در کنار چندین شرکت مهم خارجی از حوزه CIS در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4005040:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین